Inderdaad. En dat dan voor een nietszeggend doordeweeks potje zonder publiek al die Feyenoord doekjes eruit geknipt moesten worden. Giller!Geen speelronde in de Eredivisie om zo'n nietszeggend potje in de Kuip, die wedstrijd had toch ook gewoon ergens doordeweeks gekund? Er komt toch geen publiek.
Helaas voor jou Mario. Ajax had en heeft, in tegenstelling tot PSV, midweeks Europese beslommeringen. Dus dat gaat niet.Geen speelronde in de Eredivisie om zo'n nietszeggend potje in de Kuip, die wedstrijd had toch ook gewoon ergens doordeweeks gekund? Er komt toch geen publiek.
Ze hadden de bekerfinale wel bijvoorbeeld op Hemelvaartsdag kunnen houden en dan de speelronde van die datum in komend weekend.Helaas voor jou Mario. Ajax had en heeft, in tegenstelling tot PSV, midweeks Europese beslommeringen. Dus dat gaat niet.
Je gooit er een kwartje in...Ze hadden de bekerfinale wel bijvoorbeeld op Hemelvaartsdag kunnen houden en dan de speelronde van die datum in komend weekend.
F1 laten kijken terwijl er koers is, dat noem ik niet bepaald goede opvoeding.Nergens. Mee laten kijken. Goed voor de opvoeding.
Splitscreen op de tv! Of de laptop er naast.F1 laten kijken terwijl er koers is, dat noem ik niet bepaald goede opvoeding.
Dat was 'vroeger' ook de normale speeldag voor de bekerfinale.Ze hadden de bekerfinale wel bijvoorbeeld op Hemelvaartsdag kunnen houden en dan de speelronde van die datum in komend weekend.
Vanaf volgende week is Ajax ook verlost van die Europese beslommeringenHelaas voor jou Mario. Ajax had en heeft, in tegenstelling tot PSV, midweeks Europese beslommeringen. Dus dat gaat niet.
Hoe lang is dat zo geweest dan?Vanaf volgende week is Ajax ook verlost van die Europese beslommeringen
Maar zonder gekheid, waarom idd niet meer op Hemelvaartdag? Dat was toch een mooie traditie.
Volgende week moeten we dan ook inhalen tegen UtrechtVanaf volgende week is Ajax ook verlost van die Europese beslommeringen
Maar zonder gekheid, waarom idd niet meer op Hemelvaartdag? Dat was toch een mooie traditie.
Je vergeet de amstel gold race ronde van Turkije wk snooker ek judo en de moto gp15:00-17:00 De F1 race
17:00-18:00 Pizza halen en wegharken
18:00-20:00 Bekerfinale
Alleen waar kan ik de kids lozen zondag?
Dat past niet ieder seizoen in de kalender, omdat er vaak ook Europacup is in de week van Hemelvaart. En zo'n bekerfinale kun je niet zomaar even verplaatsen als één van de deelnemers ook nog actief mocht zijn in Europa.Vanaf volgende week is Ajax ook verlost van die Europese beslommeringen
Ik weet dit soort dingen niet op zijn JMD's maar even uitgezocht. Voor 1993 wisselend, op Hemelvaartsdag van 1993 t/m 2001 en vanaf 2002 op zondag.
De eerste bekerfinale 'vast' in De Kuip was in 1989 PSV-Grunn voor maar liefst 9.000 toeschouwers.
Rottijd, iets met eten.De bekerfinale begint toch altijd om 18.00, iets met traditie.
Ik ben voor.Kunnen dit soort wedstrijden niet gewoon ‘s nachts worden gespeeld? Hoef je niet te eten en ligt de rest van de familie op een oor.