KNVB Beker 2020-2021

JMD

Well-known member
Waarom storen de fans van Ajax zich aan de spandoeken?
Die zien liever een spandoek waarop een crimineel wordt herdacht... ;)

Verder wat Jamel zegt. En laat de finale idd maar in Eindhoven plaatsvinden, zien we die beker ook weer eens van dichtbij.
 

Joost

Well-known member
De supportersvereniging van Ajax heeft de KNVB verzocht om Feyenoord te sommeren de spandoeken van de tribune weg te halen voordat de bekerfinale tussen Ajax en Vitesse wordt gespeeld. Feyenoord wil dit vanzelfsprekend niet.
Ik vind het een beetje zielig. En sluit me aan bij een niet nader te noemen forumlid die zich laatst op ESPN uitsprak over een supportersactie van de rivaal van zijn club. Hij zei, laten we elk positief supportersinitiatief alleen maar toejuichen met z'n allen.

Verder zou ik mijn handen er als KNVB helemaal niet aan branden en die finale in Eindhoven organiseren. Maakt het uit, er is toch geen publiek bij.
Zo vanzelfsprekend is dat niet. De KNVB huurt de Kuip voor de Bekerfinale, dat is exclusief spandoeken.
wellicht willen Ajax en Vitesse zelf wel spandoeken van hun supporters neerleggen.
 

erka

Well-known member
Er is helemaal geen publiek bij dus dan kun je net zo goed een keer spelen waar je anders nooit een bekerfinale zou spelen. Ik zou gaan voor Emmen.
 

Makanaky

Well-known member
Het zou Feyenoord sieren als ze hun doeken weghalen en Ajax en Vitesse er hun doeken neer te laten leggen / op te laten hangen.
Alsof die elk stoeltje bedekt weten te krijgen met hun eigen creaties.

Ik opteer ook voor Qatar, leuk voor Ronald de Broer.
 

Forza AZ

Well-known member
Het zou Feyenoord sieren als ze hun doeken weghalen en Ajax en Vitesse er hun doeken neer te laten leggen / op te laten hangen.
Kunnen Ajax, Vitesse en de KNVB niet gewoon mega-spandoeken maken en die over de Feyenoord-spandoeken heen leggen voor de bekerfinale. Dan hoeven niet al die kleine spandoeken weggehaald te worden en na de bekerfinale weer teruggelegd.
 

Maasveld

Well-known member
Kunnen Ajax, Vitesse en de KNVB niet gewoon mega-spandoeken maken en die over de Feyenoord-spandoeken heen leggen voor de bekerfinale. Dan hoeven niet al die kleine spandoeken weggehaald te worden en na de bekerfinale weer teruggelegd.
Dat zou wel mooie tv opleveren. Ajax-supporters die hun spandoeken over die van Feyenoord heen leggen terwijl de Feyenoord-supporters toekijken.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat zou wel mooie tv opleveren. Ajax-supporters die hun spandoeken over die van Feyenoord heen leggen terwijl de Feyenoord-supporters toekijken.
Ik zou even wat neutrale mensen inhuren om die spandoeken neer te leggen. Anders gaat dat niet goedkomen waarschijnlijk. ;)
 

Makanaky

Well-known member
Als niet in Qatar gespeeld kan worden, gewoon zwarte doeken overheen gooien, overeenkomstig het affiche.
 

Abubakari

Well-known member
De duizenden spandoeken in De Kuip worden weggehaald voorafgaand aan de bekerfinale tussen Ajax en Vitesse. Dat meldt RTV Rijnmond dinsdagochtend. Zodoende wordt voldaan aan de eerdere oproep van de Supportersvereniging Ajax.
 

Joost

Well-known member
De duizenden spandoeken in De Kuip worden weggehaald voorafgaand aan de bekerfinale tussen Ajax en Vitesse. Dat meldt RTV Rijnmond dinsdagochtend. Zodoende wordt voldaan aan de eerdere oproep van de Supportersvereniging Ajax.
Dat heeft volgens de berichten niets te maken met de oproep maar met de afspraak dat de Kuip schoon opgeleverd wordt.
 

erka

Well-known member
Had die finale gewoon lekker ergens anders gespeeld. Maakt toch niet uit zonder publiek? Maar ja, contracten.
 
Bovenaan