Eef de Kip
Well-known member
Dan was die finale daar ook niet gespeeld.
Vanwege spandoeken uitwijken naar een ander stadion lijkt mij ook overdreven.
Daar heb je gelijk in. Dan was die op voorspraak van de Ajaxsupporters in de Arena gespeeld.Dan was die finale daar ook niet gespeeld.
Dat laatste is volgens mij nooit beloofd. Er is alleen beloofd dat ze weer aan de KNVB-beker mochten meedoen in 2021-22, niet in welke ronde. Dat kan ook helemaal niet, want als al die clubs direct voor de 1e ronde zouden zijn geplaatst, dan is er helemaal geen plek meer over voor de overige clubs uit de Tweede en Derde Divisie (tenzij profclubs ook in de voorronde zouden moeten starten).Ben wel benieuwd hoe ze dat dan gaan doen. 56 amateurclubs zijn dat begreep ik. Zal een voorronde worden, maar aan de andere kant was aan de 'verplicht verlaters' beloofd dat ze in het hoofdtoernooi mochten starten.
Ja, nu toch ook gewoon.De bekerfinale begint toch altijd om 18.00, iets met traditie.
Smiddags formule 1 dus komt prima uit!Rare rottijd toch? Waarom niet traditioneel om 16.00.Of om 14.30? Of om 20.00?
18.00 is toch een achterlijke klote tijd?
Oranje 18.00 was door de UEFA/FIFA gepland, iets met zo veel mogelijk live duels van grote landen uitzenden...Dus de hele zondag geen voetbal en dan toch gewoon de bekerfinale weer op de kuttijd van 18.00 zetten ipv om 1430 oid...
Wat voor mallotengigant heeft dat eigenlijk bedacht, laatst met Oranje ook al. Alles begint om 20.45 maar Oranje om 18.00 uur.
Mods!Stelletje Noordoosters!
Nergens. Mee laten kijken. Goed voor de opvoeding.15:00-17:00 De F1 race
17:00-18:00 Pizza halen en wegharken
18:00-20:00 Bekerfinale
Alleen waar kan ik de kids lozen zondag?
Ja, inderdaad. Een banwaardige opmerking van PES5, en dat is dan nota bene een mod...Mods!