KNVB beker 2018/19

JMD

Well-known member
dat we al 5 jaar niet overwinteren in de beker volgens mij.
Na de bekerfinalenederlaag in 2014 tegen Zwolle heeft Ajax idd nooit meer overwinterd in de beker. 3 van de 4 keer was de 1/8 finale het eindstation, in 2015 zelfs 1 ronde eerder, maar dat was bij Feyenoord, dat kan gebeuren.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, dat zeggen we dus elke keer. Met deze 11 moet je van Cambuur, Twente, Roda etc. kunnen winnen. Feit is dat zo'n b team telkens op 70% de volgende ronde denkt te kunnen halen en dat we al 5 jaar niet overwinteren in de beker volgens mij. En ook vanavond lijkt het weer nergens op. Zou mij niks verbazen als we straks 2-1 verliezen of zo.

Je pakt al 5 jaar geen enkele prijs, een schande voor een club als Ajax, ik zou de beker dan toch eens wat serieuzer gaan nemen ipv er jaar in jaar uit op dezelfde manier uit te vliegen.

Helemaal gelijk. Ik ben nooit zo kapot van de beker, maar een prijs is het wel en in deze droge jaren kun je ook proberen die te winnen.
 

Maasveld

Well-known member
Ja, dat zeggen we dus elke keer. Met deze 11 moet je van Cambuur, Twente, Roda etc. kunnen winnen. Feit is dat zo'n b team telkens op 70% de volgende ronde denkt te kunnen halen

Dat snap ik echt niet. Als je als wisselspeler eens een kans krijgt, zou je die toch met 2 handen moeten aangrijpen zou je zeggen.
 
Bovenaan