KNVB beker 2018/19

Pascallovic

Well-known member
Dat ze die nog steeds potjes van Ajax geven. Die heeft zelfs meerdere Ajax pyjama's.

We hebben bij VVV - FC Groningen gezien dat hij het zelfs na het terugzien van de beelden nog fout heeft, dus denk niet dat zijn onkunde met een clubvoorkeur te maken heeft. Het is gewoon onkunde.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laten we het dan op z'n minst houden op een combinatie van onkunde met clubvoorkeur.
 

Reinoud

Well-known member
Gewoon elk jaar dezelfde fout maken en niks leren van alle uitschakelingen voor de winterstop. Met zo'n b team straal je uit dat je toch wel wint en de tegenstander niet serieus neemt.

Toch prima opstelling waar je toch van mag verwachten dat ze bij Roda JC kunnen winnen. Meer dan elf basisspelers h? ;)
 

Abubakari

Well-known member
Toch prima opstelling waar je toch van mag verwachten dat ze bij Roda JC kunnen winnen. Meer dan elf basisspelers h? ;)

Ja, dat zeggen we dus elke keer. Met deze 11 moet je van Cambuur, Twente, Roda etc. kunnen winnen. Feit is dat zo'n b team telkens op 70% de volgende ronde denkt te kunnen halen en dat we al 5 jaar niet overwinteren in de beker volgens mij. En ook vanavond lijkt het weer nergens op. Zou mij niks verbazen als we straks 2-1 verliezen of zo.

Je pakt al 5 jaar geen enkele prijs, een schande voor een club als Ajax, ik zou de beker dan toch eens wat serieuzer gaan nemen ipv er jaar in jaar uit op dezelfde manier uit te vliegen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lamprou raakt die spits toch ook gewoon?

Belachelijke duik, maar geraakt wordt ie wel.
 

Friesland

Well-known member
Cambuur er helaas uit, maar onze grootste troef zit er nog in, ondanks de drie loodzware uitwedstrijden tegen Katwijk, Groene Ster en ODIN '59. Even serieus, Heerenveen lijkt totaal niet op een potenti?le bekerwinnaar. Er zal echt wat bij moeten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft geluk met de loting steeds, anders hadden ze er al heel lang uitgelegen.

Belachelijk slecht vandaag. Ook al weet je van tevoren dat het geen spektakel zou gaan worden.
 
Bovenaan