KNVB beker 2018/19

Unregistere

Well-known member
Ja, mooi verhaal wel. Zie ook het derde divisie zaterdag topic, waar de woedende reactie van De Voetbalprof is te lezen.
 

Atreides

Well-known member
Die gaat ten Hag vast niet allemaal opstellen. De tweede keus van Ajax + fatsoenlijke keeper zou waarschijnlijk ook gewoon als derde of vierde eindigen, maar toch.
 

Abubakari

Well-known member
Die gaat ten Hag vast niet allemaal opstellen. De tweede keus van Ajax + fatsoenlijke keeper zou waarschijnlijk ook gewoon als derde of vierde eindigen, maar toch.

Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.

Gewoon je sterkste 11 opstellen, hooguit 1 of 2 spelers rust geven en de beker serieus nemen lijkt mij beter en ook precies wat ten Hag volgens mij van plan is.
 

Pascallovic

Well-known member
Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.

Gewoon je sterkste 11 opstellen, hooguit 1 of 2 spelers rust geven en de beker serieus nemen lijkt mij beter en ook precies wat ten Hag volgens mij van plan is.
Precies. Dat je een Wober, Labyad en Kristensen laat spelen is prima. Veel meer moet je echter niet wijzigen.
 

SanMark.

Well-known member
Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.

Gewoon je sterkste 11 opstellen, hooguit 1 of 2 spelers rust geven en de beker serieus nemen lijkt mij beter en ook precies wat ten Hag volgens mij van plan is.

Ik zou ook gewoon 70 a 80% het eerste team opstellen. Misschien een de Ligt , Ziyech en Onana rust geven.

Zo gauw mogelijk op 0-3 komen en dan in de rust nog een 2 tal wissels plegen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen is veel te gemakzuchtig. Daar ligt het aan.

Maar het zou verboden moeten worden om betaald voetbal te moeten spelen op zo'n mat.
 

Joost

Well-known member
Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.

Gewoon je sterkste 11 opstellen, hooguit 1 of 2 spelers rust geven en de beker serieus nemen lijkt mij beter en ook precies wat ten Hag volgens mij van plan is.

En dat gebeurt ook. Ik denk 0-6.
 

Pascallovic

Well-known member
Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.

Gewoon je sterkste 11 opstellen, hooguit 1 of 2 spelers rust geven en de beker serieus nemen lijkt mij beter en ook precies wat ten Hag volgens mij van plan is.
Ajax begint met: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wober; de Jong, Labyad, Eiting; Neres, Huntelaar en Tadic. Uiteindelijk toch een hoop spelers die rust krijgen.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax begint met: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wober; de Jong, Labyad, Eiting; Neres, Huntelaar en Tadic. Uiteindelijk toch een hoop spelers die rust krijgen.

Gewoon elk jaar dezelfde fout maken en niks leren van alle uitschakelingen voor de winterstop. Met zo'n b team straal je uit dat je toch wel wint en de tegenstander niet serieus neemt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heerenveen beslist het kort voor tijd via van Amersfoort 1-3 dus.
Fortuna inmiddels thuis op voorsprong tegen Cambuur 1-0.

Nog geen verrassing dus; die moet dan uit het duel tussen Ajax en Roda komen.
 
Bovenaan