Unregistere
Well-known member
Ja, mooi verhaal wel. Zie ook het derde divisie zaterdag topic, waar de woedende reactie van De Voetbalprof is te lezen.
Die gaat ten Hag vast niet allemaal opstellen. De tweede keus van Ajax + fatsoenlijke keeper zou waarschijnlijk ook gewoon als derde of vierde eindigen, maar toch.
Precies. Dat je een Wober, Labyad en Kristensen laat spelen is prima. Veel meer moet je echter niet wijzigen.Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.
Gewoon je sterkste 11 opstellen, hooguit 1 of 2 spelers rust geven en de beker serieus nemen lijkt mij beter en ook precies wat ten Hag volgens mij van plan is.
Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.
Gewoon je sterkste 11 opstellen, hooguit 1 of 2 spelers rust geven en de beker serieus nemen lijkt mij beter en ook precies wat ten Hag volgens mij van plan is.
Wat een verschrikkelijk veld bij Telstar.
Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.
Ajax begint met: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wober; de Jong, Labyad, Eiting; Neres, Huntelaar en Tadic. Uiteindelijk toch een hoop spelers die rust krijgen.Net zoals de tweede keus van PSV thuis van Rkc wint.
Ajax komt met 't eerste.
Slik.
Ajax begint met: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wober; de Jong, Labyad, Eiting; Neres, Huntelaar en Tadic. Uiteindelijk toch een hoop spelers die rust krijgen.