KNVB beker 2018/19

JMD

Well-known member
Feyenoord heeft dit seizoen de eerste bekerronde uit gespeeld. Net als vorig jaar de finale. Het kampioensjaar speelde we uit tegen Vitesse toen we eruit vlogen.
De eerste bekerronde was tegen Gemert, dus die speelde je sowieso uit dan. Finale is neutraal terrein.

Ik las iets van 3x uit in de laatste 19 duels, als dat zo is, is de kans daarop ongeveer 0,2%.
NAC in uitduels komt daar ook bij in de buurt.

Ajax 1 en 2 speelde in 2001-2002 alles thuis, dat waren iets van 8 duels totaal volgens mij, de kans dat je die allemaal thuisloot is 0,4%

Overigens : de kans op bovenstaande zaken is klein, maar kan wel degelijk gebeuren natuurlijk (want anders zou de kans 0,0% zijn).
 

Abubakari

Well-known member
Je bent echt ontevreden h?? Verbannen naar Limburg, dat zijn geen halve maatregelen. Onmenselijk.
 

JMD

Well-known member
ODIN '59 - SC Heerenveen zal niet worden gespeeld op de velden naast Slot Assumburg, maar op Schoonenberg, de thuishaven van Telstar.

Het zal wel een reden hebben, maar ik vind dat toch jammer.
 

gevegt

Well-known member
Op foto's lijken er wel lichtmasten rond het hoofdveld te staan. Zal dan wel zijn dat er niet genoeg lichtsterkte geleverd wordt om FOX tevreden te stellen.

Dus FOX gaat er over of de lichtsterkte voldoende is?
 

gevegt

Well-known member

Dat vind ik heel vreemd. De KNVB laat een commerci?le partij bepalen of er genoeg licht is. Mij lijkt het logischer dat de KNVB een richtlijn heeft wat de minimale capaciteit is om een avondwedstrijd door te laten gaan.
 

Joost

Well-known member
Dat vind ik heel vreemd. De KNVB laat een commerci?le partij bepalen of er genoeg licht is. Mij lijkt het logischer dat de KNVB een richtlijn heeft wat de minimale capaciteit is om een avondwedstrijd door te laten gaan.

In het reglement staat precies hoeveel lux vereist is. Maar de knvb site ligt er even uit.
 
Bovenaan