KNVB beker 2018/19

Abubakari

Well-known member
Moet psv morgen om 1845 of om 2045 en wie hebben ze ook alweer geloot?

Godchristus wat een kutwedstrijd was dat zeg. 63 corners en allemaal slecht. Maar dat was zondag ook al zo. Nou ja, we zijn door dus maar lering trekken en op naar de volgende ronde.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou dat belooft wat met Utrecht uit voor de boeg hoewel ik aan mag nemen dat ze dan nog beter spelen dan gisteren.
 

Joost

Well-known member
ik had er vooraf geen cent voor gegeven maar het werd toch wel een mooie avond. Jammer dat we eruit liggen.
 

Reinoud

Well-known member
Door is door, maar vooraf hoop je op een makkelijkere avond d. Jammer dat de wisselspelers niet meer konden brengen. Ben benieuwd naar zondag... Zal wel traditioneel punt verlies worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Door is door, maar vooraf hoop je op een makkelijkere avond d. Jammer dat de wisselspelers niet meer konden brengen. Ben benieuwd naar zondag... Zal wel traditioneel punt verlies worden.

De laatste jaren wil het idd niet lukken in Utrecht. Wellicht profiteren jullie dit keer dat FC Utrecht vanavond nog aan de bak mag uit in De Kuip.
 

Joost

Well-known member
Het was gisteren wel prettig om het ABBA systeem in het stadion mee te maken. Op de bank met alle informatie op het scherm is het prima te volgen maar in het stadion is het toch ingewikkelder.
 

Atreides

Well-known member
Slechte prestatie van Ajax. Uitstekend gekeept door Onana.

Opmerkelijk trouwens dat je zo makkelijker wint van Go Ahead die aanmerkelijk hoger staat en zo veel moeite hebt met Roda terwijl Ten Hag nu een duidelijk sterkere ploeg de wei in heeft gestuurd.
 

Joost

Well-known member
Slechte prestatie van Ajax. Uitstekend gekeept door Onana.

Opmerkelijk trouwens dat je zo makkelijker wint van Go Ahead die aanmerkelijk hoger staat en zo veel moeite hebt met Roda terwijl Ten Hag nu een duidelijk sterkere ploeg de wei in heeft gestuurd.

Ik weet niet of je dat een op een kunt vergelijken. Parkeerde Go Ahead ook zo nadrukkelijk de bus? Daarnaast was nu in Kerkrade en eerder in Amsterdam. En ook het verschil tussen Roda en Go Ahead acht ik niet zo heel groot.
 

Atreides

Well-known member
Ik weet niet of je dat een op een kunt vergelijken. Parkeerde Go Ahead ook zo nadrukkelijk de bus? Daarnaast was nu in Kerkrade en eerder in Amsterdam. En ook het verschil tussen Roda en Go Ahead acht ik niet zo heel groot.

Het verschil is inderdaad minder groot dan ik dacht. Hoe Go Ahead speelde durf ik niet te zeggen aangezien ik die wedstrijd niet gezien heb.

Thuis en uit lijkt wel een erg groot verschil. Was onder Bosz ook al dat de reserves eredivisieclub Willem II slachten en vervolgens eruit vliegen tegen eerstedivisionist Cambuur (uit). Buitengewoon interessant hoe dat in elkaar zit.
 

Pascallovic

Well-known member
Slechte prestatie van Ajax. Uitstekend gekeept door Onana.

Opmerkelijk trouwens dat je zo makkelijker wint van Go Ahead die aanmerkelijk hoger staat en zo veel moeite hebt met Roda terwijl Ten Hag nu een duidelijk sterkere ploeg de wei in heeft gestuurd.
Tegen Go Ahead was het spel ook weinig verheffend ondanks de 3-0 eindstand.
 

Batigoal

Well-known member
Slechte prestatie van Ajax. Uitstekend gekeept door Onana.

Opmerkelijk trouwens dat je zo makkelijker wint van Go Ahead die aanmerkelijk hoger staat en zo veel moeite hebt met Roda terwijl Ten Hag nu een duidelijk sterkere ploeg de wei in heeft gestuurd.

Gewoon pure desinteresse. De lakse manier van passjes en het gebrek aan de wil om er echt voor te gaan.
 

Unregistere

Well-known member
Vitesse kwam in de eerste helft op voorsprong in Werkendam dankzij Bero. Maar inmiddels is het 1-1. Nota bene Quentin Jakoba, toch bepaald geen goalgetter, zorgt voor de gelijkmaker namens Kozakken Boys. Zit er een stunt in?
 
Bovenaan