KNVB beker 2018/19

De Groene Scout

Well-known member
Ah, de Jostiband komt ook weer even langs. Dat hoort toch niet bij voetbal. Kunnen ze die kapelletjes niet gewoon bij het schaatsen laten.
 

Forza AZ

Well-known member
Tot straks dan maar?
Ik was al onderweg toen je dit poste. Leuk dagje gehad in Meppel. Leuk stadje, in het centrum eerst wat rondgelopen en wat gegeten en gedronken.

Bij de wedstrijd was het lekker druk en een goede sfeer. Maar niet te druk, zodat ik goed zicht had op de wedstrijd. Je weet van te voren nooit hoe makkelijk het gaat tegen een amateurclub, maar AZ had het vandaag al snel beslist. De penalty voor de 0-6 was wel een cadeautje, daar was volgens mij weinig aan de hand.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Hattrick van Vente, goed gedaan van hem. Maakt hem tot nu toe topscorer, samen met onze Isi:

Yilderim_250x333.jpg


Al heeft die er inclusief voorronde eigenlijk al vier in het mandje liggen in de TOTO KNVB Beker!

Benieuwd wat de loting gaat brengen morgenavond, hopelijk pakken de gebroeders Teijsse een mooi balletje voor ons.

En we hebben nog bewegend beeld van woensdag, zag ik:

https://www.foxsports.nl/video/2962093/samenvatting-eemdijk-aswh/
 

Arjen

Member
Ik was al onderweg toen je dit poste. Leuk dagje gehad in Meppel. Leuk stadje, in het centrum eerst wat rondgelopen en wat gegeten en gedronken.

Bij de wedstrijd was het lekker druk en een goede sfeer. Maar niet te druk, zodat ik goed zicht had op de wedstrijd. Je weet van te voren nooit hoe makkelijk het gaat tegen een amateurclub, maar AZ had het vandaag al snel beslist. De penalty voor de 0-6 was wel een cadeautje, daar was volgens mij weinig aan de hand.
Mooi dat je genoten hebt in het mooie Meppel.
De sfeer rond de wedstrijd was inderdaad erg goed maar dat is bij ons eigenlijk altijd wel het geval.
Voor ons was het in ieder geval onvergetelijk.
 

stc

Well-known member
Ben benieuwd naar wie PSV loot in de volgende ronde. Zal een amateurclub worden denk ik.
 

Friesland

Well-known member
SC Cambuur mag wraak nemen voor de uitschakeling van Harkemase Boys.
SC Heerenveen moet op bezoek bij Groene Ster, dat lijkt mij een leuke loting voor Satyr.
 
Bovenaan