KNVB beker 2018/19

erka

Well-known member
Dus je kijkt zelfs op tv niet meer naar FC Groningen, terwijl je vast Fox hebt en ze toch gratis kunt zien?

Maar je hebt gelijk, dit zit zo vast als een huis, dat wordt echt linke soep en met een beetje pech Twente en Roda JC achterna.

En hop, 0-2. Bijen.

Nope, ik ga dat toch niet kijken, dan had ik net zo goed mijn SC wel kunnen verlengen. Geld is niet het probleem op zich.

Maar goed, ik dacht ik kijk dit even, beker is anders. Maar dit is toch te treurig voor woorden man.
 

erka

Well-known member
Dan moeten degene die hem hebben aangesteld en een waardeloze selectie hebben gegeven mee. Buijs is echt niet het probleem.

Precies. Het probleem is Jans die een volstrekt mislukte TD blijkt te zijn, waardeloze spelers heeft aangesteld en Nijland die hem het hand boven het hoofd houdt, geen tegenspraak duldt en eindverantwoordelijk is voor dit waardeloze gepruts.

Daar helpt geen trainer aan.
 

Abubakari

Well-known member
Nope, ik ga dat toch niet kijken, dan had ik net zo goed mijn SC wel kunnen verlengen. Geld is niet het probleem op zich.

Maar goed, ik dacht ik kijk dit even, beker is anders. Maar dit is toch te treurig voor woorden man.
Ik ben met terugwerkende kracht blij dat het niet om 20.00 begon want dan was ik er nog heen gegaan ook.

Het is inderdaad echt helemaal niks, 0,0 creativiteit. Wat een armoede.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, 0-2 via Bijen uit een voorzet van Aitor. Die is inmiddels koning van de assist.
Vrijwel bij alle Twentse treffers is hij de aangever.
 

Pascallovic

Well-known member
Precies. Het probleem is Jans die een volstrekt mislukte TD blijkt te zijn, waardeloze spelers heeft aangesteld en Nijland die hem het hand boven het hoofd houdt, geen tegenspraak duldt en eindverantwoordelijk is voor dit waardeloze gepruts.

Daar helpt geen trainer aan.
Onder de vorige 2 trainers leek het ook nergens op. Faber wist ook maar net de play-offs te ontlopen. Waarom zou een Buijs het als beginnend trainer dan wel recht kunnen breien? Eigenlijk had Buijs er niet aan moeten beginnen. Maar zijn ambitie is aan de andere kant ook wel te begrijpen.
 

erka

Well-known member
Van twitter....

DoH0F30WkAAsMPz.jpg


Ik heb een hekel aan dit soort toestanden overigens.
 
Bovenaan