KNVB beker 2018/19

stc

Well-known member
PSV is aan zijn stand verplicht om van Excelsior Maassluis te winnen. Ik ga er vanuit dat v Bommel aan zijn basiself vasthoud.
 

Joost

Well-known member
Vind ik juist jammer. Niets leuker voor amateurclubs om op donderdagavond in de kantine met elkaar (spelers, staf, supporters, etc.) live naar de loting te kijken als je een rondje verder komt. In het verleden geregeld leuke avondjes gehad op die manier. Toch een deel van de charme die nu wordt afgenomen.

En dat kan op zaterdagavond niet?
Bij jullie hoef je niet eens heel lang te wachten na de terugreis uit Groningen.

Mij maakt het moment niet zoveel uit, eigenlijk vind ik het wel prettig dat er niet meer geloot wordt tussen de dronken malloten in.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan lekker loten vanuit Indonesi? of nog beter, vanuit Amerika, in het bijzijn van al die miljoenen fans van Ajax daar. Doe je dat op prime time daar, dan bedien je dus gelijk die miljoenen mensen daar.
 

gevegt

Well-known member
En dan lekker loten vanuit Indonesi? of nog beter, vanuit Amerika, in het bijzijn van al die miljoenen fans van Ajax daar. Doe je dat op prime time daar, dan bedien je dus gelijk die miljoenen mensen daar.

En hier in Europa natuurlijk, die blijven er wakker voor.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik vind het wel jammer dat de samenvattingen van dinsdag en woensdag niet dezelfde avond al op een open net te zien zijn, zoals de laatste jaren wel steeds zo was. Nu zijn die pas donderdag vanaf 18.30u te zien.
 

Janssen

Well-known member
Het is niet meer speciaal om een Eredivisieclub te loten dus die hele beker kan me gestolen worden, speel maar met het derde zou ik zeggen.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax is aan zijn stand verplicht om van Ter Werve te winnen. Ik ga er vanuit dat Ten Hag aan zijn basiself vasthoud want Ter Werve is gewoon een topteam in vorm. En mochten we verliezen dan is die beker natuurlijk sowieso totaal niet interessant omdat je al vaak zat voetbalwedstrijden speelt, dus dat is niet erg speciaal meer, dus in dat geval kan die hele beker me gestolen worden, desnoods door Fortuna Sittard.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die beker is natuurlijk weer voor Feyenoord. Een seizoen vol baggervoetbal en kansloos vierde of vijfde eindigen kunnen we mooi weer goedmaken met een beker. Helaas niet goud, maar weer zilver.
 

stc

Well-known member
Ajax is aan zijn stand verplicht om van Ter Werve te winnen. Ik ga er vanuit dat Ten Hag aan zijn basiself vasthoud want Ter Werve is gewoon een topteam in vorm. En mochten we verliezen dan is die beker natuurlijk sowieso totaal niet interessant omdat je al vaak zat voetbalwedstrijden speelt, dus dat is niet erg speciaal meer, dus in dat geval kan die hele beker me gestolen worden, desnoods door Fortuna Sittard.

Inderdaad. Ajax moet gewoon winnen. Te Werve is een hele kleine club. Hebben ook geen jeugd. Had hun enige jeugdteam (O17) een aantal jaren geleden nog gefloten.
 

Joost

Well-known member
Inmiddels wel 450 toeschouwers bij AFC waarvan veel jeugdspelers.

Na de 1-0 was Telstar iets beter maar de kansen waren voor AFC; 3 stuks.
 
Bovenaan