SanMark.
Well-known member
Ik vind het ook wel lekker om snel te weten waaraan je toe bent. Ook als ik het niet live kan volgen. Neem je het lekker op en kijk je het toch voor je naar het werk gaat JMD?
Of tijdens zijn werk.
Ik vind het ook wel lekker om snel te weten waaraan je toe bent. Ook als ik het niet live kan volgen. Neem je het lekker op en kijk je het toch voor je naar het werk gaat JMD?
PSV is aan zijn stand verplicht om van Excelsior Maassluis te winnen.
Ik ga er vanuit dat v Bommel aan zijn basiself vasthoud.
Vind ik juist jammer. Niets leuker voor amateurclubs om op donderdagavond in de kantine met elkaar (spelers, staf, supporters, etc.) live naar de loting te kijken als je een rondje verder komt. In het verleden geregeld leuke avondjes gehad op die manier. Toch een deel van de charme die nu wordt afgenomen.
En dan lekker loten vanuit Indonesi? of nog beter, vanuit Amerika, in het bijzijn van al die miljoenen fans van Ajax daar. Doe je dat op prime time daar, dan bedien je dus gelijk die miljoenen mensen daar.
Dat laatste ook ja.Mij maakt het moment niet zoveel uit, eigenlijk vind ik het wel prettig dat er niet meer geloot wordt tussen de dronken malloten in.
PSV is aan zijn stand verplicht om van Excelsior Maassluis te winnen. Ik ga er vanuit dat v Bommel aan zijn basiself vasthoud.
Ajax is aan zijn stand verplicht om van Ter Werve te winnen. Ik ga er vanuit dat Ten Hag aan zijn basiself vasthoud want Ter Werve is gewoon een topteam in vorm. En mochten we verliezen dan is die beker natuurlijk sowieso totaal niet interessant omdat je al vaak zat voetbalwedstrijden speelt, dus dat is niet erg speciaal meer, dus in dat geval kan die hele beker me gestolen worden, desnoods door Fortuna Sittard.