KNVB beker 2018/19

Unregistere

Well-known member
Noordwijk-Sparta 1-0

Sparta heeft het al omgebogen door twee goals van Abdou Harroui.

Kozakken Boys - ONS Sneek staat 1-1, Ale de Boer maakt net gelijk voor de Friezen.

RKC gaat NAC Breda uit de beker tikken: 2-0 voor.

Dordt al achter bij Almere (1-0), Roda JC knap op voorsprong bij DVS '33 (0-1), Willem II op voorsprong bij Volendam (0-1), Fortuna bij Helmond (0-1), TOP Oss knap aan de leiding bij Rijnsburgse Boys (0-1).

Spakenburg (1-0 tegen DFS), ODIN '59 (1-0 tegen FC Lisse), Koninklijke HFC (1-0 tegen Harkemase Boys) staan ook voor.

En VVSB is weer bezig: 1-0 tegen De Graafschap.
 

Unregistere

Well-known member
En dat kan op zaterdagavond niet?
Bij jullie hoef je niet eens heel lang te wachten na de terugreis uit Groningen.

Mij maakt het moment niet zoveel uit, eigenlijk vind ik het wel prettig dat er niet meer geloot wordt tussen de dronken malloten in.

Op een zaterdagavond is dat denk ik toch anders, ik verwacht dan niet dat de kantine net zo vol zou zitten als op een donderdag eigenlijk. Sterker nog, weet ik wel zeker.
 

Friesland

Well-known member
Morgen speelt SC Heerenveen bij VV Katwijk. Ik dacht dat die wedstrijd al eens eerder in bekerverband was gespeeld, maar ik wist niet in welk seizoen.
Dat klopt gedeeltelijk. In 2003 speelde SC Heerenveen 2 in de voorronde tegen VV Katwijk, het werd 0-5, met 2 goals voor Barsom en verder goals van H?kansson, Rigters en Kolk.
 

Friesland

Well-known member
Scheveningen komt op gelijke hoogt en ONS staat alweer achter. Harkemase Boys moet niet alleen achter maar nu ook met een man minder.
 

Unregistere

Well-known member
Jo?l Donald scoorde voor Scheveningen. Niet eens Pikko dus. Maar die maakt er vast nog wel ??n straks!

Voor Kozakken Boys stond Stout aan het kanon.

Talentje Martijn Kaars houdt de bekerdroom van Volendam levend. Hij schiet de 1-1 binnen tegen Willem II en wakkert daarmee het vuurtje flink aan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo, zie net dat AFC ook even flink heeft uitgehaald. Dat ze het eventueel zouden winnen van Telstar is misschien geen verrassing; 5-0 wel.
 

Friesland

Well-known member
Rust in Hillgeom en Den Haag:
Kon. HFC - Harkemase Boys 1-0 (Harkemase Boys met een man minder)
SVV - SC Cambuur 2-1

Correctie: Kon. HFC speelt deze keer in Hillegom.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Zie dat doelpunt net voorbijkomen, maar dat er nog gespeeld wordt daar bij Scheveningen... Het veld is half donker. Dat voldoet vast niet aan de eisen.
 

Friesland

Well-known member
Ook rust in Werkendam: Kozakken Boys - ONS Sneek 3-1.

Drama, drama, drama, alle ploegen achter...

Ik had net nog willen zeggen dat Cambuur vlak voor rust aan een achterstand ontsnapte, maar ik kreeg daar de kans niet voor want tien seconden later scoorde SVV alsnog.
 

JMD

Well-known member
VVSB - De Graafschap 1-1, en de SUperboeren met 10 man
Noordwijk heeft weer gelijk gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Graafschap op 1-2, maar de paarsgelen van VVSB trekken de stand snel gelijk, 2-2
 
Bovenaan