KNVB beker 2018/19

JMD

Well-known member
Ik had eerst Haarlem staan in het bericht van de eindstanden, maar toen hadden ze het op de radio ineens over Hillegom. Even snel gekeken op de webstie van Kon. HFC en het bericht aangepast. Voordat JMD gaat zeggen dat de wedstrijd in Hillegom is. ;)
Ik had er dus helemaal niet van gehoord dat er vanavond bekervoetbal op 'de Zanderij' was... Jammer dat ik dat nu pas weet, anders was ik misschien wel even gaan kijken.
 

Friesland

Well-known member
Ik had er dus helemaal niet van gehoord dat er vanavond bekervoetbal op 'de Zanderij' was... Jammer dat ik dat nu pas weet, anders was ik misschien wel even gaan kijken.

Je verwacht ook niet dat een club voor een thuiswedstrijd uitwijkt naar een andere provincie.
 

JMD

Well-known member
Je verwacht ook niet dat een club voor een thuiswedstrijd uitwijkt naar een andere provincie.

Mwah, Hillegom is dan wel Zuid Holland, maar is zeer op Haarlem (en dus Noord Holland) gericht, meer dan op Leiden. Vanaf hier sta je binnen 15 minuten aan het veld bij de Spanjaardslaan.
 

Friesland

Well-known member
Mwah, Hillegom is dan wel Zuid Holland, maar is zeer op Haarlem (en dus Noord Holland) gericht, meer dan op Leiden. Vanaf hier sta je binnen 15 minuten aan het veld bij de Spanjaardslaan.

Op de radio hadden ze het over 7km. Hillegom is natuurlijk het uiterste puntje van Zuid-Holland.
 

JMD

Well-known member
Op de radio hadden ze het over 7km. Hillegom is natuurlijk het uiterste puntje van Zuid-Holland.
Vanaf de Spanjaardslaan is dat dan tot het begin van Hillegom... :p
Het sportcomplex waar de Kon HFC vanavond speelde zal vanaf daar bijna 10 km zijn.
 

JMD

Well-known member
Bovenaan