KNVB beker 2018/19

Friesland

Well-known member
Afgelopen in Den Haag: SVV - SC Cambuur 2-3 n.v.

Cambuur dus alsnog door. Met meer moeite dan verwacht, maar alleen het resultaat telt.
 

JMD

Well-known member
En ook De Graafschap is door, VVSB miste de eerste penalty en De Graafschap schoot vervolgens de rest raak.
Dus na 2x 1/8 finale en 1x 1/2 finale is het nu voor het eerst in jaren snel einde voor VVSB.
 

Joost

Well-known member
Je zou het nauwelijks geloven na een 0-6 maar Roda was 43 minuten lang echt de mindere van DVS. Roda benutte een vroege penalty, DVS mist vervolgens flink wat kansen en mogelijkheden waarna Roda vlak voor de pauze keihard toeslaat.

Na de pauze was het wel klaar.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Drie keer op rij een voorsprong van 2 doelpunten verspelen. Hoe krijg je het voor elkaar...
 

Maasveld

Well-known member
Mooie 0-3 overwinning. Het team was op 8 plaatsen gewijzigd, maar op papier nauwelijks minder dan de normale basis. Dat was vorig seizoen wel anders. Hulde voor Valckx!
 

zwammy

Well-known member
Haha wat moet ik bij de spelersbus gaan doen? Mennekes die niet kennen voetballen vertellen dat ze niet kennen voetballen. Ik heb wel wat beters te doen. Hoewel ik gisteren naar een verrassingscabaret geweest was en dat bleek Margriet Bolding te zijn. Die was zo slecht dat ik misschien wel beter bij de bus had kunnen gaan staan.
 

zwammy

Well-known member
Gratis pauzedrankje, dat was een Hertog Jan enkel. Die was goed, en na het pilsje naar huis.
 
Bovenaan