Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En ook De Graafschap is door, VVSB miste de eerste penalty en De Graafschap schoot vervolgens de rest raak.
Dus na 2x 1/8 finale en 1x 1/2 finale is het nu voor het eerst in jaren snel einde voor VVSB.
Je zou het nauwelijks geloven na een 0-6 maar Roda was 43 minuten lang echt de mindere van DVS. Roda benutte een vroege penalty, DVS mist vervolgens flink wat kansen en mogelijkheden waarna Roda vlak voor de pauze keihard toeslaat.
Mooie 0-3 overwinning. Het team was op 8 plaatsen gewijzigd, maar op papier nauwelijks minder dan de normale basis. Dat was vorig seizoen wel anders. Hulde voor Valckx!
Haha wat moet ik bij de spelersbus gaan doen? Mennekes die niet kennen voetballen vertellen dat ze niet kennen voetballen. Ik heb wel wat beters te doen. Hoewel ik gisteren naar een verrassingscabaret geweest was en dat bleek Margriet Bolding te zijn. Die was zo slecht dat ik misschien wel beter bij de bus had kunnen gaan staan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.