KNVB beker 2018/19

JMD

Well-known member
Eeuwig zonde dat Gemert niet op eigen veld kan spelen tegen Feyenoord en Te Werve tegen Ajax. Dit zijn toch duels die je je als club eeuwig blijft herinneren. De dag dat ... langskwam. Mooi sfeertje, veel publiek langs de lijn, de uitsupporters er ook lekker bij. Heerlijk. Voetbal zoals het ooit bedoeld is.
 

stc

Well-known member
Naar mijn inziens had Te Werve ook in eigen regio kunnen spelen ipv op het veld van Noordwijk. Er zijn hier genoeg accomodaties waar gespeeld kan worden.
 

de waan

Well-known member
Eeuwig zonde dat Gemert niet op eigen veld kan spelen tegen Feyenoord en Te Werve tegen Ajax. Dit zijn toch duels die je je als club eeuwig blijft herinneren. De dag dat ... langskwam. Mooi sfeertje, veel publiek langs de lijn, de uitsupporters er ook lekker bij. Heerlijk. Voetbal zoals het ooit bedoeld is.
Je kunt wat dat betreft beter Willem II of Vitesse of zo loten.
 

Abubakari

Well-known member
Opstelling Ajax: Lamprou; Kristensen, Schuurs, W?ber, Bakker; Eiting, Van de Beek, Gravenberch; Neres, Dolberg, Labyad.
Wissels: Onana, Mazraoui, De Jong, Ziyech, De Wit, Tagliafico, Lang, Sierhuis, Ekkelenkamp
 

stc

Well-known member
V Bommel had beter alle spelers die normaal in competitie spelen, thuis kunnen laten. Spelers die nu invallen zijn spelen normaal in Jong PSV of zitten op bank.. Zal mij niet verbazen als 3de keeper Van Osch zo invalt.
 

stc

Well-known member
Op naar de volgende ronde. Zal mij niets verbazen als PSV weer tegen een amateurclub moet in de volgende ronde.
 

Forza AZ

Well-known member
Eeuwig zonde dat Gemert niet op eigen veld kan spelen tegen Feyenoord en Te Werve tegen Ajax. Dit zijn toch duels die je je als club eeuwig blijft herinneren. De dag dat ... langskwam. Mooi sfeertje, veel publiek langs de lijn, de uitsupporters er ook lekker bij. Heerlijk. Voetbal zoals het ooit bedoeld is.
Gelukkig is dat morgen wel zo bij Alcides-AZ. Gewoon in Meppel en niet in het stadion van Zwolle of Emmen of zoiets. Dat zou zo'n bekerwedstrijd inderdaad veel minder leuk maken.
 
Bovenaan