KNVB beker 2018/19

Forza AZ

Well-known member
Definitief gewoon in de avond. Staphorst extra licht geregeld.

Zijn er ook nog plannen in die richting bij Alcides? Of is 17.00u definitief?

Een aantal jaar geleden zou AZ bij EVV namelijk ook om 17.00u spelen en werd het later alsnog naar 20.00u verplaatst. Dat kon toen nog net met de laatste trein vanuit Echt naar Alkmaar (bij verlenging had dat een probleem opgeleverd).

Edit: Ik zie het al, voor Alcides is dat geen optie (https://www.destentor.nl/regio-zwol...erlichting-voor-duel-met-pec-zwolle~aaebc183/).
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Definitief gewoon in de avond. Staphorst extra licht geregeld.

Bij Scheveningen hebben ze blijkbaar ook extra licht gevonden. De wedstrijd staat nu om 19.45u gepland.

Verder zijn er nog 3 wedstrijden verplaatst van woensdag naar dinsdag:

Kozakken Boys-ONS Sneek
ODIN'59-FC Lisse
Westlandia-VVV Venlo
 

JMD

Well-known member
Te Werve - Ajax wordt gespeeld aan de Duinwetering in Noordwijk. Aparte plaats, dat is best wel een eindje van Rijswijk...
 

Forza AZ

Well-known member
Ze kunnen toch in het ADO-stadion spelen, deed men vorig jaar ook met Scheveningen - Ajax.

Misschien is dat te duur voor Te Werve. Lijkt me niet dat die het ADO-stadion redelijk vol kunnen krijgen.

En bij het complex van Noordwijk staat alles voor de TV-uitzendingen toch al klaar, omdat ze de dag ervoor zelf tegen Sparta spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Te Werve heeft amper leden, dus die krijgen het ADO-stadion zeker niet vol. In die zin begrijp ik wel dat ze voor een club uit de bollenstreek kiezen.
 

JMD

Well-known member
De supporters van Te Werve en Gemert hebben een verplichte buscombi naar resp. Noordwijk en Helmond voor hun thuisbekerduel tegen Ajax en Feyenoord....
 

Joost

Well-known member
De kaartverkoop voor de wedstrijd tussen Te Werve en Ajax is echt totaal idioot.

Beide verenigingen hebben een verplichte buscombi naar Noordwijk. Bij Te Werve moet je zelfs je ID laten kopi?ren en is het 1 kaart per persoon.

Maar rij je heel even naar Noordwijk dan kun je daar zonder problemen met je ID vier kaarten aanschaffen.
 

JMD

Well-known member
Sowieso idioot dat supporters van Te Werve en Gemert een verplichte buscombi hebben voor een thuiswedstrijd. Haalt toch de glans af van zo'n mooie loting.
 

JMD

Well-known member
Gunstig. Nooit meer alle samenvattingen en reclameblokken hoeven te kijken om de loting live te zien. :p

Goede zet.
 

Unregistere

Well-known member
Vind ik juist jammer. Niets leuker voor amateurclubs om op donderdagavond in de kantine met elkaar (spelers, staf, supporters, etc.) live naar de loting te kijken als je een rondje verder komt. In het verleden geregeld leuke avondjes gehad op die manier. Toch een deel van de charme die nu wordt afgenomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het ook wel lekker om snel te weten waaraan je toe bent. Ook als ik het niet live kan volgen. Neem je het lekker op en kijk je het toch voor je naar het werk gaat JMD?
 
Bovenaan