KNVB beker 2018/19

Abubakari

Well-known member
18.30 dus, ik had toch duidelijk gezegd dat ik om 20.00 naar Groningen-Twente wilde? Laat dan maar zitten.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik vind 17.00u overigens niet eens erg. Ik was toch al van plan er een (mid)dag van te maken. Nu ben ik nog een beetje op tijd weer terug ook.
 

Unregistere

Well-known member
Eemdijk - ASWH dus op de woensdag, vind ik best verrassend. Meestal laten ze twee zaterdagteams op dinsdag tegen elkaar aantreden.
 

Forza AZ

Well-known member
Eemdijk - ASWH dus op de woensdag, vind ik best verrassend. Meestal laten ze twee zaterdagteams op dinsdag tegen elkaar aantreden.

De KNVB wilde waarschijnlijk de verdeling dinsdag-woensdag zo gelijk mogelijk maken. En met op dinsdag al verplicht 12 wedstrijden van de clubs uit de Eerste Divisie (omdat die op vrijdag ook weer spelen) zijn de meeste anderen op woensdag. Ook zullen ze Spakenburg en Eemdijk niet op dezelfde dag hebben willen plannen.
 

Arjen

Member
Ik vind 17.00u overigens niet eens erg. Ik was toch al van plan er een (mid)dag van te maken. Nu ben ik nog een beetje op tijd weer terug ook.
Meppel is een prima stadje om lekker een terrasje en/of kroegje te pakken Forza AZ! De binnenstad op loopafstand van het station, dus ook met het OV prima te doen. Als je tips wilt... ?
 

Forza AZ

Well-known member
Meppel is een prima stadje om lekker een terrasje en/of kroegje te pakken Forza AZ! De binnenstad op loopafstand van het station, dus ook met het OV prima te doen. Als je tips wilt... ?

Waarschijnlijk ga ik met iemand mee met de auto. Nog geen idee hoe lang van te voren we in Meppel zijn. Maar als je wat tips hebt voor een leuk terras/caf? (afhankelijk van het weer) laat maar even weten.
 

Mug

Member
Auto parkeren bij station , naar het centrum 5 min. Eerste caf? is Japie, (Het plein )groot Ajax- fan . Iets verder caf? de Beurs en ook het Kerkplein heeft mooie terrassen ( Bij Willem ) daarna terug naar station en door de tunnel naar Alcides. Na afloop rij je Meppel zo weer uit richting ? Hopen op mooi weer en een mooie wedstrijd.
 

Unregistere

Well-known member
De KNVB wilde waarschijnlijk de verdeling dinsdag-woensdag zo gelijk mogelijk maken. En met op dinsdag al verplicht 12 wedstrijden van de clubs uit de Eerste Divisie (omdat die op vrijdag ook weer spelen) zijn de meeste anderen op woensdag. Ook zullen ze Spakenburg en Eemdijk niet op dezelfde dag hebben willen plannen.

Zal dan wel het eerste zijn inderdaad, want kan me niet voorstellen dat het een probleem is als Spakenburg - DFS en Eemdijk - ASWH op dezelfde avond worden gespeeld. Of ze moeten meedenken met de neutrale kijker in Bunschoten, zodat die twee avonden naar het voetbal kan. Maar ja, er zijn geen neutrale Bunschoters....
 

SanMark.

Well-known member
Auto parkeren bij station , naar het centrum 5 min. Eerste caf? is Japie, (Het plein )groot Ajax- fan . Iets verder caf? de Beurs en ook het Kerkplein heeft mooie terrassen ( Bij Willem ) daarna terug naar station en door de tunnel naar Alcides. Na afloop rij je Meppel zo weer uit richting ? Hopen op mooi weer en een mooie wedstrijd.

Auto parkeren aan stadszijde parkeer plaatsen , misschien wel beter rij je bij Meppel Zuid de snelweg zo weer op en sta je niet bij de verkeerslichten 'vast'. Al heb ik geen flauw idee hoe druk het gaat worden.
 
Bovenaan