Welke datum zijn deze wedstrijden ?
Data bekerwedstrijden
Is dit wat jij verwacht of is dit inmiddels bekend gemaakt door de KNVB?
Gemert heeft ??n van de mooiere amateurcomplexen. Die kunnen daar toch prima spelen?Locatie van Gemert-Feyenoord nog niet bekend: https://twitter.com/vvgemert/status/1034420970558291968?s=19
Best gezellig stadje hoor; ga je 's middags even op de koffie (of biertje) bij Arjen en Mug.Ik vind 17.00u overigens niet eens erg. Ik was toch al van plan er een (mid)dag van te maken.
Eemdijk - ASWH dus op de woensdag, vind ik best verrassend. Meestal laten ze twee zaterdagteams op dinsdag tegen elkaar aantreden.
Meppel is een prima stadje om lekker een terrasje en/of kroegje te pakken Forza AZ! De binnenstad op loopafstand van het station, dus ook met het OV prima te doen. Als je tips wilt... ?Ik vind 17.00u overigens niet eens erg. Ik was toch al van plan er een (mid)dag van te maken. Nu ben ik nog een beetje op tijd weer terug ook.
Meppel is een prima stadje om lekker een terrasje en/of kroegje te pakken Forza AZ! De binnenstad op loopafstand van het station, dus ook met het OV prima te doen. Als je tips wilt... ?
De KNVB wilde waarschijnlijk de verdeling dinsdag-woensdag zo gelijk mogelijk maken. En met op dinsdag al verplicht 12 wedstrijden van de clubs uit de Eerste Divisie (omdat die op vrijdag ook weer spelen) zijn de meeste anderen op woensdag. Ook zullen ze Spakenburg en Eemdijk niet op dezelfde dag hebben willen plannen.
Auto parkeren bij station , naar het centrum 5 min. Eerste caf? is Japie, (Het plein )groot Ajax- fan . Iets verder caf? de Beurs en ook het Kerkplein heeft mooie terrassen ( Bij Willem ) daarna terug naar station en door de tunnel naar Alcides. Na afloop rij je Meppel zo weer uit richting ? Hopen op mooi weer en een mooie wedstrijd.