KNVB Beker -- (2017-2018)

Bernardo

Well-known member
Buiten dat of het wel of niet kan. Met een gevoelstemperatuur van - 15,ga je toch ook niet voetballen. Denkt de KNVB eindelijk eens aan de supporters, hebben mensen weer wat te klagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB Beker -- (2017-2018)

Buiten dat of het wel of niet kan. Met een gevoelstemperatuur van - 15,ga je toch ook niet voetballen. Denkt de KNVB eindelijk eens aan de supporters, hebben mensen weer wat te klagen.

De grens lijkt te liggen bij -15, omdat je dan na een uur bevriezingsverschijnselen kan krijgen. Hopelijk weten ze dat een wedstrijd langer dan een uur duurt en dat -14 wellicht ook niet zo gezond is.

Neemt niet weg dat het uiteindelijk ook nog een stukje eigen verantwoordelijkheid is.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Dat je soms geluk hebt met de scheids en soms niet. Iedereen kijkt er anders naar en blijft de beslissing van de (video)scheids een mens dus.

Zoals ongeveer een maand geleden al gepost door ongeveer 4 verschillende mensen is dat nooit de discussie geweest.
 

Joost

Well-known member
Buiten dat of het wel of niet kan. Met een gevoelstemperatuur van - 15,ga je toch ook niet voetballen. Denkt de KNVB eindelijk eens aan de supporters, hebben mensen weer wat te klagen.

Ik klaag niet hoor, ik snap best dat het fris is en dat je wellicht niet moet voetballen met die temperaturen. Maar het is toch krom dat je als bond de ene week bij hoog en laag volhoudt dat het compleet onmogelijk is om iets aan het schema te wijzigen en 5 dagen later opeens w?l kan schuiven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de rechter kun je alles bepleiten Joost. Moet je allemaal niet te serieus nemen.
 

Forza AZ

Well-known member
Vorige week werd er bij Lokomotiv Moskou-Nice gewoon gespeeld bij -12 (gevoelstemperatuur veel lager neem ik aan?), en dan zouden we hier niet kunnen voetballen bij -6.

Als er ooit nog weer eens een Elfstedentocht is staat half Nederland urenlang langs het parcours, maar 1,5 uur in een stadion zitten dan is het een probleem ineens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB Beker -- (2017-2018)

Gevoelstemperatuur hangt af van de wind. Het zou mij niet verbazen als de wind in Moskou over het algemeen minder is dan in onze kustprovincies.

Verder is de vergelijking tussen langs het parcours staan en in een stadion zitten ook geen juiste vergelijking.

Neemt overigens niet weg dat je je in principe op de kou kan kleden. Als ik in mijn wintersport outfit heen ga, dan moet -15 geen probleem zijn. Iedereen moet dan voor zichzelf een afweging maken of men gaat en wat de juiste kleding moet zijn.
 

leo1949

Well-known member
DXDQSUwX0AEzleD.jpg:large
 
Bovenaan