KNVB Beker -- (2017-2018)

Forza AZ

Well-known member
Van de 27 wedstrijden in de 2e voorronde zullen er zeker 25 midweeks (23 augustus) gespeeld worden omdat er zeker een club uit de Tweede of Derde Divisie in actief is.

Alleen de volgende 2 kunnen op zaterdag 26 augustus gespeeld worden:
winnaar Buitenpost/ZSV-SC Genemuiden
RKSV Nuenen (als ze winnen bij Capelle)-Altius

Friesland

Well-known member
ONS en Harkemase Boys beide vrijgesteld van de eerste voorronde. Beide teams spelen in de tweede voorronde tegen een hoofdklasser en zijn dus favoriet, HB heeft daarbij ook nog een thuisvoordeel.

Unregistere

Well-known member
Zeker. Alleen staat dat bord half voor het scherm... Is voor mensen vooraan niet leesbaar.

Dan hadden ze niet vooraan moeten gaan zitten, er was plek zat. Op zich wel een logische keuze om gewoon de teams te verdelen over zaterdag en zondag en dan te gaan loten, waarna de overgebleven ploegen een 'bye' kregen. Dat waren eigenlijk zo ongeveer alle favoriete clubs van vaste bezoekers van de amateursectie op dit forum, want zowel HSC '21, ASWH, Be Quick 1887 als Blauw Geel '38 werd vrijgeloot. Alleen JVC Cuijk had pech, die komen wel in actie in de eerste voorronde.

Wel grappig, volgens mij hoopte heel de zaal op een koppeling aan Altius. Hoorde de naam in elk geval veel vallen als gewenste tegenstander.

Alles op een rijtje:

170701-loting-2e-kwalificatieronde_498x280.jpg

Unregistere

Well-known member
Perfecte loting, kon niet veel beter. 1e ronde vrij, 2e ronde thuis en niet tegen een divisieclub.

Lijkt me inderdaad een prima loting voor HSC '21. Zwaluwen moet goed te doen zijn. Vorig seizoen niet heel hoog ge?indigd en er zijn ook niet echt spectaculaire mutaties geweest. Ben benieuwd of er veel Vlaardingers naar Haaksbergen zullen reizen.

Onze loting is vergelijkbaar denk ik. Ook een 'bye', daarna thuis tegen een hoofdklasser. Hoek, leuke opponent. Een oude bekende voor ons. Nu een beetje een onbeschreven blad, want de selectie is nogal radicaal gewijzigd. Daarom hebben we denk ik ook weinig aan onze interne 'spion', want die heeft ook lang niet met al die nieuwe spelers gevoetbald.

bqandy

Well-known member
Be Quick komt uit Groningen maar het stadion staat 100m over de grens in Haren, heren. Niet zo fluisteren :)

Per 1 januari 2019 valt Haren onder gemeente Groningen. Dan zijn we ook van die verwarring af. :)
Haren stribbelt nog wel een beetje tegen, maar dat lijkt kansloos.

Forza AZ

Well-known member
Van de 27 wedstrijden in de 2e voorronde zullen er zeker 25 midweeks (23 augustus) gespeeld worden omdat er zeker een club uit de Tweede of Derde Divisie in actief is.
Enkele daarvan hebben gekozen om hun wedstrijd te vervroegen naar het weekend van 19/20 augustus:

19 augustus
DVS'33-Quick Boys
TEC-Rijnsburgse Boys
20 augustus
Kon. HFC-Westlandia
AFC-De Dijk

Forza AZ

Well-known member
Enkele daarvan hebben gekozen om hun wedstrijd te vervroegen naar het weekend van 19 en 20 augustus:

19 augustus
DVS'33-Quick Boys
TEC-Rijnsburgse Boys
20 augustus
Kon. HFC-Westlandia
AFC-De Dijk

Forza AZ

Well-known member
Vier wedstrijden in de 2e voorronde worden al gespeeld in het weekend waarin ook de 1e voorronde op het programma staat:

19 augustus
DVS'33-Quick Boys
TEC-Rijnsburgse Boys
20 augustus
Kon. HFC-Westlandia
AFC-De Dijk

Forza AZ

Well-known member
Van de 2e voorronde zijn er 4 wedstrijden naar voren verplaatst. Die worden al gespeeld in het weekend waarin ook de 1e voorronde wordt gespeeld:

19 augustus
TEC-Rijnsburgse Boys
DVS'33 Ermelo-Quick Boys
20 augustus
Kon. HFC-Westlandia
AFC-ASV De Dijk

Forza AZ

Well-known member
Nu zie ik ook eindelijk mijn posts staan. Sorry voor de 4 dezelfde posts, maar ik kreeg steeds niet te zien als ik ze probeerde te plaatsen.

Bovenaan