Ja, logisch dat ze idd maar die 11 mogen gebruiken. Weet jij hoe dat gaat als er iemand van die 11 sindsdien geblesseerd is geraakt? Moet dan de KNVB-dokter beoordelen of dat idd zo is en mag er dan een andere speler (die nog niet gespeeld heeft) opgeroepenw orden?
Volgens mij moeten ze dat dan inderdaad melden en beoordeelt de KNVB of het inderdaad logisch is dat de speler geblesseerd is. Bijvoorbeeld omdat hij al enkele duels heeft gemist of is uitgevallen. Als het goed is, heeft FC Lisse sowieso een ander nodig, omdat De Ruiter dit weekend bij TV West stelde dat Thierry Monteny geblesseerd is. Maar of het exact zo is? Dit is weer heel anders dan een gestaakte wedstrijd uitspelen, zoals ik met ASWH wel een paar keer heb meegemaakt. Dan mag je in principe wel met andere spelers aantreden en zijn alleen spelers die al gewisseld waren of ten tijde van de offici?le wedstrijd geschorst waren niet speelgerechtigd. Bij overspelen van een complete wedstrijd hoef je volgens mij ook niet met dezelfde mensen te komen als bij de eerste keer.
Overigens mogen ze allebei maar 10 spelers gebruiken, omdat Lisse het duel destijds met tien man be?indigde.