Pascallovic
Well-known member
Heeft hem er binnen 5 minuten in liggen.Clement erin. Die was tegen de Graafschap zeer goed.
Heeft hem er binnen 5 minuten in liggen.Clement erin. Die was tegen de Graafschap zeer goed.
Nog voldoende vertrouwen in Van den Brom, Forza?Dramatische vertoning weer van AZ vanavond. Wel de volgende ronde gehaald, maar het was niet om vrolijk van te worden. Emmen had de beste kansen.
Niet echt. Er zit de laatste tijd totaal geen lijn in z'n opstellingen.Nog voldoende vertrouwen in Van den Brom, Forza?
Redelijk voorspelbare avond. Slechts De Vogels die winnen van Kon HFC vind ik ietwat verrassend.
Niet echt. Er zit de laatste tijd totaal geen lijn in z'n opstellingen.
Redelijk voorspelbare avond. Slechts De Vogels die winnen van Kon HFC vind ik ietwat verrassend.
Uitzending van de samenvattingen op Veronica begint pas om 23.05u, en duurt tot 23.50u. Als ze daar eerst nog de 2 wedstrijden van vandaag laten zien, dan zal de loting niet voor 23.40u beginnen waarschijnlijk.Loting voor de volgende ronde op Fox omstreeks 23.20 u., maar zou me niks verbazen als dat later wordt.