KNVB Beker 2016/17

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit maar met een schuin oog te kijken, maar wat ik ervan zie doet Feyenoord het prima. Veel aanvallen, veel kansen, geen kansen tegen en nu drie goals gemaakt. Valt me echt heel erg mee.
 

Forza AZ

Well-known member
Dramatische vertoning weer van AZ vanavond. Wel de volgende ronde gehaald, maar het was niet om vrolijk van te worden. Emmen had de beste kansen.
 

Joost

Well-known member
Niet echt. Er zit de laatste tijd totaal geen lijn in z'n opstellingen.

Ik ben wel benieuwd hoe vd Brom omgaat met deze periode. Hij heeft in zijn trainersloopbaan alleen maar voorspoed gekend tot nu toe. Zelfs toen hij er bij Anderlecht uit werd gestuurd was zijn puntenaantal helemaal niet zo slecht.
 

noordooster

Well-known member
Redelijk voorspelbare avond. Slechts De Vogels die winnen van Kon HFC vind ik ietwat verrassend.

Dat is niet echt verrassend.
Emmen verliest weliswaar met 1-0 van AZ , maar in een verslag lees ik dat dat nauwelijks verdiend was.
Dat vind ik verrassender.
Ik zag in de voorbereiding op het seizoen Emmen oefenen tegen HHC. Eigenlijk was HHC toen de betere ploeg.
Er kan in korte tijd kennelijk veel veranderen.
 

Sensini

Well-known member
Loting voor de volgende ronde op Fox omstreeks 23.20 u., maar zou me niks verbazen als dat later wordt.
 

Forza AZ

Well-known member
Loting voor de volgende ronde op Fox omstreeks 23.20 u., maar zou me niks verbazen als dat later wordt.
Uitzending van de samenvattingen op Veronica begint pas om 23.05u, en duurt tot 23.50u. Als ze daar eerst nog de 2 wedstrijden van vandaag laten zien, dan zal de loting niet voor 23.40u beginnen waarschijnlijk.
 

de waan

Well-known member
Zijn alle samenvattingen nog terug te zien op de site van Veronica? Heb er namelijk nog niks van gezien.
 
Bovenaan