KNVB Beker 2016/17

Forza AZ

Well-known member
Dat moet ik morgen dan zeker weer uit gaan zoeken?

Doordat de Hoofdklasse nu niveau 5 is zou de overwinning van Jongensvereniging Dani?l weleens de grootste stunt ooit kunnen zijn.
Twee jaar geleden verloor Willem II bij Delta Sport (1e klasse, wat toen het 5e niveau was).

Abubakari

Well-known member
Leuke bekeravond, Cambuur zonder zorgen door, ASWH door, PSV er uit en een leuke stunt van Joden Boys (Ajax fans neem ik aan?).

stc

Well-known member
Ik heb de wedstrijd van PSV gezien in het stadion. Het hele elftal van PSV speelde dramatisch slecht en mag van geluk spreken dat ze niet met een half dozijn verloren. Het leek of de PSV-ers geen zin in deze wedstrijd hadden en de wedstrijd liepen 'lopen' ivm aanstaande zaterdag en dinsdag. Met zo'n instelling wordt je geen kampioen. Sparta heeft het gewoon goed uitgespeeld.

Unregistere

Well-known member
Wow, wat een pot. 0-2 voor, weinig aan de hand tot onze keeper een fout maakte. De aansluiting dus en dan maakt Spakenburg drie minuten in extra tijd nog gelijk ook! Maar het team richtte zich maar weer eens op en we pakken hem gewoon nog. Fantastisch! Dik feest na afloop, maar in de bus is het nu rustig. Spelers zijn een beetje moe denk ik. Logisch.

Abubakari

Well-known member
Jordan Boys komen uit Gouda. Komt straks wel eentje op radio 2 en die is voor Feyenoord

Jodan Boys, zonder R.

In Gouda is iedereen voor Ajax.

Ajax vanavond trouwens zonder veel huidige basisklanten in de selectie.

Wedstrijdselectie:

Kenny Tete
Jairo Riedewald
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Bertrand Traor?
Amin Younes
Heiko Westermann
Vaclav Cerny
Mateo Cassierra
Frenkie de Jong
Nick Viergever
Donny van de Beek
Diederik Boer
Abdelhak Nouri
Mitchell Dijks
Matthijs de Ligt
Carel Eiting
Norbert Alblas
Pelle Clement

Daar maakt Ajax trainer de Vries de volgende basis van:

Boer; Tete, De Ligt, Riedewald, Dijks; Bazoer, van de Beek, Nouri; El Ghazi, Cassierra, Cerny.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Kozakken Boys altijd (nou ja, die ene keer) lastig.

Wat een drama was dat. Heijblok met een blunder in de 90' minuut en Rommedahl in de verlenging met een lucky 1-2.

Forza AZ

Well-known member
Maar dat was bij Delta Sport. Een uitwedstrijd winnen is nog een stuk knapper.
Dat klopt. Ik las zelfs ergens dat dit pas de 3e keer ooit (!!!) was dat een amateurclub uit binnen 90 minuten van een Eredivisieclub won. ??n van de andere 2 was in 2011-12 GVVV bij Excelsior. De 3e zou ik niet weten.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat klopt. Ik las zelfs ergens dat dit pas de 3e keer ooit (!!!) was dat een amateurclub uit binnen 90 minuten van een Eredivisieclub won. ??n van de andere 2 was in 2011-12 GVVV bij Excelsior. De 3e zou ik niet weten.

Vorig jaar, VVSB bij Den Bosch dan?

de waan

Well-known member

Ik denk ergens in een poulefase in de jaren negentig.

Bovenaan