KNVB Beker 2016/17

Jozsef

New member
Daan Smith maakt voor Maassluis de gelijkmaker tegen Heracles: 1-1
Duel ging redelijk gelijk op. Schandalig eigenlijk. En we gaan verlengen.

Sjorro

Active member
Hele terechte bekernederlaag vanavond van De Treffers. ASWH speelde zeker de eerste helft heel sterk en De Treffers had er niets tegen in te brengen. Tweede helft was een formaliteit, om zo maar te zeggen........

De Groene Scout

Well-known member
Dus geen echte verrassingen vandaag. Spakenburg hadden we immers wel aan zien komen tegen Fortuna.
O ja, toch nog wel ??ntje ASWH blijft maar pieken, nu door uit De Treffers te verslaan. Knap hoor!!!

stc

Well-known member
Tjsa, over de wedstrijd PSV - Roda JC valt weinig te zeggen. Roda kwam geeneens om te winnen. Maar goed, het is een keer goed voor PSV om thuis weer te winnen.

Daarnaast combineerde PSV goed, waarbij Roda weinig ingreep. In de eerste helft lag er veel ruimte voor PSV op de flanken (linksback Roda zag er trouwens een aantal keer niet goed uit). Als Roda de bal had, had PSV deze weer binnen no time in bezit.

Pasveer had heel weinig te doen. Alleen rond de 70ste minuut moest hij een keer ingrijpen. Voorts viel Lammers nog in bij PSV.

In de wedstrijd die PSV speelde, was het moeilijk voor de mannen van Cocu om 90 minuten lang scherp te blijven. Als PSV zorgvuldiger was omgesprongen met de kans en als ze vol gas hadden gegeven, waren dubbele cijfers mogelijk geweest.

Bij Roda JC viel Rutjes in in de tweede helft voor van Peppen. Rutjes vond ik de beste speler aan kant van Roda JC (al hebben ze maar 1x kans gehad).

De sfeer bij de bekerwedstrijd was minder als bij competitie wedstrijden en helemaal als bij CL wedstrijden. Alleen vakken W en X zorgde nog voor wat sfeer.

Unregistere

Well-known member
Ploeg in vorm hoor, erg sterk. Alles op die langverwachte promotie, Unregistere.

Nou, twee promoties op rij zou wat zijn.

Nu al feest natuurlijk, gezellig in de bus. We hebben nog ff te gaan. Rijden bij Beuningen nu.

Maar wat een grandioze eerste helft. Fraaie goals ook, vooral de 0-1 van Peter de Lange. Ook Peter Verhoeve scoorde en daarna tekende Bart Deprez ook tot vreugde van PZC voor de enige Zeeuwse treffer in deze bekerronde. We zitten in de koker!

SanMark.

Well-known member
Heeft mij nog wat geld opgeleverd. ASWH stond 3.95 samen met Inter 2.1 en VVSB die 1.75 stonden.

Abubakari

Well-known member
Gudelj zit op de tribune en...
5-0 en 4 doelpunten uit spelhervattingen. Nouri prikt een vrije trap binnen bij zijn debuut.

Leukste Ajax wedstrijd dit seizoen. En van dit Willem II verliest de eerste keus dan.
In de voorbereiding deden de reserves het ook vaak beter dan de beoogde basis. Ik zou het wel weten als ik Bosz was.

De Wolf

Well-known member
Willem II het laatste half uur wel met 10 man dankzij een videoref. Anders had Kali gewoon geel gekregen.

Bovenaan