KNVB Beker 2016/17

Max

Administrator
Forumleiding
Ah, De Ligt speelt bij Ajax. Daar durf ik wel van te zeggen dat hij een toekomstig international is. Fantastisch talent.

Dat is ieder Nederlands Ajax talent. Maar De Ligt kan inderdaad wel wat. Moet je natuurlijk afwachten hoe hij het oppakt, maar ik zie hem ook wel snel in de basis spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is ieder Nederlands Ajax talent. Maar De Ligt kan inderdaad wel wat. Moet je natuurlijk afwachten hoe hij het oppakt, maar ik zie hem ook wel snel in de basis spelen.

Daar heb jij weer gelijk in. Maar goed, ik bedoel vooral dat ik hem echt heel goed vind.

Sinkgraven als linksback vind ik dan weer wat minder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is hij ook.

Sinkgraven wist je van tevoren al dat het niks zou worden. Een back moet ook een beetje pit hebben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geweldige goal, maar Willem II staat erbij en kijkt ernaar. Vooral Lamprou inderdaad.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat voor Roda gold, geldt overigens ook voor WillemII. Wat komen die doen? Makke lammetjes.
 

de waan

Well-known member
Lienden maakt gelijk tegen AZ. HansieHansie heeft ze weer aardig geprepareerd voor een bekerpotje.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je Willem II en Roda vandaag ziet is het lachwekkend dat een Ajax daar 5 punten tegen kwijt is geraakt in de Arena.
 
Bovenaan