KNVB Beker 2016/17

Eresd?g?

Banned
Lijkt mij Sinkgraven een beetje een fragiel ventje om linksback te laten spelen, maar we zullen het zien. Wie weet speelt hij straks ook tegen Wit-Rusland en Frankrijk.
De Boer heeft ooit Duarte linksback gezet. Was geen succes. Ook dit zal geen succes worden. Wellicht dat het een 3-4-3 opstelling wordt? Lijkt me iets logischer.
 

JMD

Well-known member
Opstelling PSV:
Pasveer; Arias, Schwaab, Isimat, Brenet; Hendrix, Pr?pper, Ramselaar; Bergwijn, Pereiro, S. de Jong.

Dat is dus praktisch de basiself. En Siem vervangt dus zijn broer. Rinus Michels glimlacht van boven... ;)

Geen excuses, gewoon winnen. Het zal wel een dramaduel worden.... Roda is onze angstgegner in de beker, we spelen thuis (al meer dan 300 minuten niet gescoord) en thuis hebben we nog geen seconde ?cht overtuigd dit seizoen.

Maar goed, in een bekerduel gaat het alleen om de winst, en dat zou moeten lukken.
 

Joost

Well-known member
Ik dacht dat we bij Roda een clown als stadionspeaker hadden maar dit is wellicht nog erger :eek:mg:
 

JMD

Well-known member
Kijk, deze is dan wel heel mooi...
2-0


De Jong speelt trouwens ook heel goed... Kan je nagaan als die in zijn ritme komt.



Zou die nummer 3 van Roda weten dat je ook iets dichter naar het centrum mag verdedigen?
 

JMD

Well-known member
Door De Winter kwam PSV op 1-0, maar inmiddels heeft de Rodagoalie er al minimaal 2 zekere goals uitgehouden
 

Arjen

Member
De Graafschap komt verrassend, maar terecht op een 0-1 voorsprong. Ze zijn gewoon de betere, tot nu toe.

Ik ben geweest en De Graafschap bleef in de reguliere speeltijd verrassend makkelijk overeind en kwam inderdaad terecht op voorsprong. Daar hadden de Friezen het echt lastig mee. Ik heb me eigenlijk best vermaakt.
 

Joost

Well-known member
Ik vrees dat deze marge niet voldoende is voor PSV. Roda kwam in de laatste minuten zelfs al met de bal over de middenlijn en zelfs bijna tot een doelpoging.
 
Bovenaan