KNVB Beker 2016/17

Forza AZ

Well-known member
Dat zag ik net ook inderdaad. Twee wedstrijden heel uitgebreid laten zien en tussen door nog analyses. En dan voor de laatste 3 verwijzen naar Internet. Erg slecht weer.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax vanavond met een b-elftal, waar Sinkgraven zelfs de linksback zou zijn. Ziyech zou wel op het middenveld terecht komen en is de enige basisspeler die geen rust krijgt.

Vermoedelijke opstelling: Boer; Tete, Westermann, De Ligt, Sinkgraven; Bazoer, Sch?ne, Ziyech; El Ghazi, Dolberg en Cassierra.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet voldoende zijn om Willem II te verslaan, maar wel typisch om tegen een ploeg waarvan je dit seizoen verloren hebt zo aan te treden.
 

Unregistere

Well-known member
Opvallend als Sinkgraven echt gaat backen. Zou ook best eens een 3-4-3 kunnen worden toch?

Nog even en dan ga ik ook maar op weg. De bus gaat om half vier richting Groesbeek, ben heel benieuwd. Zou leuk zijn als we nog een rondje verder kunnen komen!
 

de waan

Well-known member
Ajax vanavond met een b-elftal, waar Sinkgraven zelfs de linksback zou zijn. Ziyech zou wel op het middenveld terecht komen en is de enige basisspeler die geen rust krijgt.

Vermoedelijke opstelling: Boer; Tete, Westermann, De Ligt, Sinkgraven; Bazoer, Sch?ne, Ziyech; El Ghazi, Dolberg en Cassierra.

Zelfs nu nog geen Nouri?
 

Forza AZ

Well-known member
AZ met een half B-team vanavond maar dat komt door schorsingen (Luckassen, Weghorst) en blessures (Wuytens, Jahanbakhsh en Johansson). Ten opzichte van zondag maar 3 wijzigingen, want toen deden Wuytens en Jahanbakhsh ook al niet mee.
 

Joost

Well-known member
Roda ook een paar wijzigingen ten opzichte van afgelopen week. Met negen man hebben we veel moeten lopen aldus Yannis. Werker en Paulissen lijken daarom te gaan starten.
Bij PSV geen Luuk de Jong, die is geschorst. Wel zijn broer die zeker zijn debuut gaat maken. Sam Lammers, topscorer in de eerste divisie zit ook bij de selectie.

De KNVB stuurt Liesveld, die floot drie keer eerder duels tussen Roda en PSV en daarin wist PSV nog nooit te winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zit voor het eerst op de bank. Ajax heeft gewoon te veel middenvelders, maar dat wist men bij Ajax ook al. Daarom hebben ze in eerste instantie Ziyech niet gekocht.

Gebruiken ze Ziyech in principe als buitenspeler, staat Sch?ne rechtsbuiten en staat Sinkgraven nu linksback.
 

Janssen

Well-known member
Het maakt tegen Willem II ook geen drol uit wie er linksback staat en waarschijnlijk is iedereen beter dan Dijks.

Voorts vind ik het helemaal niet zo gek om middenvelders/aanvallers die niet helemaal uit de verf komen een linie te laten zakken. Doet soms wonderen als je ineens het hele spel voor je ziet en achter de bal kunt spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij Sinkgraven een beetje een fragiel ventje om linksback te laten spelen, maar we zullen het zien. Wie weet speelt hij straks ook tegen Wit-Rusland en Frankrijk.
 
Bovenaan