KNVB Beker 2016/17

Janssen

Well-known member
Hoe werkt het eigenlijk?

fbc226c156ec276c3705bc690cfb78a8.jpg
 

JMD

Well-known member
Hoe werkt het eigenlijk? Kan je als club Ook om de videoref vragen? Of enkel de scheidsrechter? Of kan de videoref overrullen?

Nee, als club/trainer kan je nog geen videoref aanvragen. De scheids kan het aanvragen, maar de videoref kan ook (zoals gisteren) dringend advies geven om de beslissing te herzien. De scheids op het veld blijft altijd eindverantwoordelijk. Maar goed, als iemand met 20 herhalingen je iets dringend adviseert neem je dat natuurlijk over.

Gisteren was een mooi voorbeeld, en terecht dat geel rood werd. Wat een smerige overtreding, vol op de enkel, die je zag dubbelklappen.
 

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd Unregistere!

Ik zat zelf op een verjaardag, maar gelukkig kon ik met een schuin oog naar Ajax kijken. Wat ik zag, zag er wel prima uit. Eindelijk weer eens een wedstrijd zonder zorgen. En leuk voor de debutanten dat ze een goal hebben meegepikt. Met name De Ligt mag van mij vaker spelen.

Waarom was Bosz eigenlijk zo kritisch op Ziyech; die deed het toch aardig?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van de talentvolste spelers eis je altijd meer?

Vanavond in De Kuip dus ook zo'n videoref. Ik ben benieuwd. Sowieso erg benieuwd naar de opstelling. Ik vind de Feyenoord selectie niet kwalitatief breed genoeg om met de B-keuze FC Oss op te rollen. Je kan hooguit enkele jongens speeltijd gunnen. Toornstra zal iig niet spelen vanwege een schorsing.
 

Pascallovic

Well-known member
Met Nieuwkoop, Woudenberg, Tapia, Gustafson, Vejinovic, Bilal, Kramer en Robertha moet je toch een eind kunnen komen tegen FC Oss.
 

Batigoal

Well-known member
Van de talentvolste spelers eis je altijd meer?

Zou kunnen, maar als je Ziyech gaat bekritiseren op zijn niet-meeverdedigen en zijn balverlies, dan had je hem dus niet moeten halen.

Vanavond in De Kuip dus ook zo'n videoref. Ik ben benieuwd. Sowieso erg benieuwd naar de opstelling. Ik vind de Feyenoord selectie niet kwalitatief breed genoeg om met de B-keuze FC Oss op te rollen. Je kan hooguit enkele jongens speeltijd gunnen. Toornstra zal iig niet spelen vanwege een schorsing.

Ik had gister het idee met alle aandacht dat men wat graag een beslissing wilde veranderen met de videoref en gelukkig kon dat ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het halen van Ziyech was weer een paniek aankoop. Heeft niets met doordacht beleid te maken.
 

SanMark.

Well-known member
Zou kunnen, maar als je Ziyech gaat bekritiseren op zijn niet-meeverdedigen en zijn balverlies, dan had je hem dus niet moeten halen.



Ik had gister het idee met alle aandacht dat men wat graag een beslissing wilde veranderen met de videoref en gelukkig kon dat ook.

Klopt ik ook . Nu kom je in de boeken als scheidsrechter
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond dus het hoofdprogramma van deze bekerronde.
Moet eerst van half 6 tot 7 uur nog even training geven in Losser, maar hoop toch op tijd in Haaksbergen te zijn. Kijken of er nog een mega-stunt mogelijk is tegen het veel hoger spelende TEC.
 

Unregistere

Well-known member
Heeft mij nog wat geld opgeleverd. ASWH stond 3.95 samen met Inter 2.1 en VVSB die 1.75 stonden.

Dat is goed om te horen! :duim:

Dag later en toch nog steeds wel onder de indruk van de wijze waarop wij met name voor rust speelden. De Treffers kwam er totaal niet aan. Natuurlijk, het vertrouwen is groot momenteel en ik had stiekem ook best wel de hoop dat we een overwinning mee konden pikken, maar dat het zo zou gaan? Nota bene zonder topscorer Robbert Olijfveld, die in de afgelopen zes offici?le duels telkens scoorde. Zat met een schorsing langs de kant, vanwege twee gele kaarten in de twee voorrondeduels. Maar ook zijn vervanger Bart Deprez deed het prima.

Voor rust speelden we De Treffers bij vlagen van het kastje naar de muur en hadden er zelfs meer goals kunnen vallen. De tweede helft was zoals Sjorro al schreef inderdaad meer een formaliteit, al moet je wel scherp blijven. Want een eventuele 1-3 en het wordt toch weer spannend. Gebeurde gelukkig niet, dus de trainer kon ook Ryan van Dijk nog even tien minuten laten spelen in de omgeving waar hij jaren woonde. Heb me trouwens wel verbaasd over De Treffers-captain Kenny Leemans en dan met name diens 'snelheid'. Of beter een gebrek daaraan, op gegeven moment was het een beetje Van Beukering-achtig. Hij werd ook snel gewisseld, misschien niet helemaal fit? Verder zag je na rust wel dat De Treffers best kan voetballen, maar in de eerste helft gunden we ze die gelegenheid nooit.

Ik heb trouwens wel regelmatig zitten denken over wat er nu veranderd was ten opzichte van 2007, want het terrein leek wel 'gedraaid' in mijn beleving. Stond de kantine eerst ergens anders? Prachtig gebouw overigens, daar mag de club echt trots op zijn.

En nu vanavond na het klapstuk van HSC '21 de loting... Ben echt heel benieuwd. Ik hoop nu toch eigenlijk wel gewoon op een leuke BVO.
 

zwammy

Well-known member
Die videoref, is dat alleen deze wedstrijd of alleen in de beker of alleen bij Ajax dit jaar?
 

de waan

Well-known member
Ik heb trouwens wel regelmatig zitten denken over wat er nu veranderd was ten opzichte van 2007, want het terrein leek wel 'gedraaid' in mijn beleving. Stond de kantine eerst ergens anders? Prachtig gebouw overigens, daar mag de club echt trots op zijn.

De ingang en de gebouwen waren voorheen op de plek waar nu die nieuwbouwhuizen staan. De ingang is dus verplaatst naar de andere korte zijde.
 
Bovenaan