En meestal verliezen we die, hahaha.
Als ik het goed heb begrepen gaat de snor er dit seizoen af als Hugo Borst genoeg geld weet in te zamelen voor Spieren voor Spieren...
Dat staat ook in de regels voor deze ronde, dat amateurs altijd thuis spelen als ze tegen profs loten.Klopt. Hugo is een held!
Alle amateurverenigingen spelen trouwens thuis. Prima zaak.
Wat een kutloting.
Nou ja, in ieder geval thuis.
Nou we vliegen er weer meteen uit.
Dat staat ook in de regels voor deze ronde, dat amateurs altijd thuis spelen als ze tegen profs loten.
OK, ik vind de regel die ze in Frankrijk hebben eigenlijk het mooist. Zo gauw er minimaal 2 niveaus verschil is speelt de club van het lagere niveau thuis. Dan had bijvoorbeeld nu Jodan Boys ook thuis gespeeld tegen HHC.Dat bedoelde ik ook.
Mooie loting toch voor HSC'21?
Mooie loting toch voor HSC'21?
Begint de livestream pas als de loting al bijna klaar is. Zit je voor niets te wachten. :hsv:
.
Wienen schijt al in zn broek denk ik, achja goede kansen om door te komen.Harkemase Boys naar Katwijk. Daar zit je als HB fan ook niet echt op te wachten.
Ajax - Willem II , ook een pikante.
Verder zijn er voor enkele amateurclubs wel mogelijkheden om ten koste van BVO's een ronde verder te komen.
Nu ja, wachten. Er was aangekondigd dat die om 22.00u zou zijn, dus ik was van plan tussen andere TV-programma's door even te gaan kijken. Zie je in beeld dat de livestream ieder moment kan beginnen. Dan denk je, OK, de loting zal wel iets later beginnen.Het is zaterdagavond en jij gaat zitten wachten op een KNVB loting ??