KNVB Beker 2016/17

Friesland

Well-known member
En afgelopen. Cambuur naar de zestiende finales, niet overtuigend, maar in de beker telt alleen het resultaat.
 

Abubakari

Well-known member
Mag NAC een keertje thuis, staan ze bij rust al 0-2 achter.

Tot nu doen alle betaald voetbalclubs hun plicht, nog geen enkele stunt.
 

Joost

Well-known member
Gelet op de vorm vind ik NAC v VVV wel een kleine stunt.

Was vanavond graag even bij EVV gaan kijken maar zover reikt de babyfoon niet.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Robin Jansen is er nog niet bij na de paralympische spelen en misschien zijn er nog wat spelers met "kleine pijntjes" die gespaard worden. Voor de rest zijn wij favoriet, maar zal het niet makkelijk worden voor ons , denk ik.

Okee, dank. Las echter vandaag in De Gelderlander dat Janssen gewoon zijn best elf wil laten starten, dus daar rekenen we dan maar op. Ben benieuwd, wij zijn ook zo goed als compleet. Alleen de bekende langdurige blessuregevallen.

Hopelijk gaat het beter dan negen jaar geleden, toen we met 2-0 verloren in Groesbeek voor de KNVB Beker. Overigens misten we toen wel veel spelers, zag ik toen ik de opstelling nog eens terug zocht. Maar die avond was De Treffers gewoon beter en won dus terecht. Makaay keepte nog, daar hebben we 's middags nog met een paar man vis gegeten. Ik was toen nog 'gewoon' supporter. De viszaak is al een tijdje weg meen ik.

Nog weinig bekerstunts trouwens vanavond. FC Rijnvogels, Scheveningen, Capelle, JVC Cuijk en Rijnsburgse Boys allemaal al uitgeschakeld.

Barendrecht nu ook 0-1 achter tegen Excelsior, doelpunt Hasselbaink.

EVV - RKC Waalwijk, Kozakken Boys - Helmond Sport en IJsselmeervogels - Achilles '29 wel nog allemaal 0-0, dus daar zou nog een amateurclub kunnen winnen.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Kozakken Boys heeft echt een sterke ploeg, wat mij betreft niet verrassend.

En IJsselmeervogels voor tegen Achilles'29, maar ook dat is verre van verrassend.
 

Unregistere

Well-known member
Danny Buijs stelde dat Kozakken Boys van de tien ontmoetingen met Helmond Sport zes of zeven keer zou verliezen. Ze gingen er alles aan om te zorgen dat vanavond een van die drie of vier keer werd dat ze wel zouden winnen. Dus hij ziet het nog wel als verrassing in elk geval.
 
Bovenaan