KNVB-beker 2015/16

noordooster

Well-known member
Prima prestatie van HHC. En dan deden toppers als Bakker, Hooiveld en Pol niet eens mee.
Wat een verschil met die wedstrijd tegen Barendrecht.
Vooral Werkman speelde een dijk van een partij.

Overigens dacht ik dat in een ver verleden IJsselmeervogels als amateurvereniging de halve finale van de beker haalde , dus uniek zou dat niet zijn.
 

Shayman

New member
Prima prestatie van HHC. En dan deden toppers als Bakker, Hooiveld en Pol niet eens mee.
Wat een verschil met die wedstrijd tegen Barendrecht.
Vooral Werkman speelde een dijk van een partij.

Overigens dacht ik dat in een ver verleden IJsselmeervogels als amateurvereniging de halve finale van de beker haalde , dus uniek zou dat niet zijn.
Inderdaad maar dat is al jaar of 40 terug, die Vogels zaten volgens mij in 76 in de halve finale en werden toen ook sportploeg van het jaar.
 

Bernardo

Well-known member
NEC kan er niks van ihh. Als je daar niet van wint, kunnen jullie net zo goed stoppen met praten over het kampioenschap
 

inhethoekje

Active member
Staat Edwin Evers elke week bij HHC of was het nu omdat er camera's bij waren en hij daardoor constant in beeld kwam?
 

inhethoekje

Active member
NEC kan er niks van ihh. Als je daar niet van wint, kunnen jullie net zo goed stoppen met praten over het kampioenschap

Nou niks van, ze staan vrij hoog en hebben al een aantal leuke/goede wedstrijden gespeeld, zo slecht zijn ze dus ook weer niet, wat de prestatie van HHC ook alleen maar mooier maakt.

Maar we zullen zien, wij moeten eerst nog zonder verdediging morgen winnen van Willem II.
 
Bovenaan