KNVB-beker 2015/16

inhethoekje

Active member
Kom op zeg, laat Bernardo lekker, die heeft maanden moeten wachten , gun hem dit verzetje, niet kinderachtig gaan doen nu.

Bernardo

Well-known member
Hoe staat het met je minderwaardigheidscomplex Bernardo?

Waar heb jij het over man? Mag ik geen mening geven over andere clubs, zoals NEC?

Verder is wel bekend dat ik Heerenveen gewoon kut vind en ik kom er eerlijk voor uit. In tegenstelling tot de heren PES5.

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens een trieste ontvangst zeg. Eerst een half uur buiten moeten wachten omdat er nog een stuk uitvak afgezet moest worden (schade door Groningers) en dan beneden alleen een broodje met zuurkool en een worstje als eten. Wel een mooi stadion trouwens.

Tegen beter weten in nog maar even een Hup Heerenveen!

inhethoekje

Active member
Broodje zuurkool met worst, heerlijk.

Het is dat ik moest werken vandaag anders was ik alleen daar al voor afgereisd naar Limburg.

PES5

Administrator
Forumleiding
Koude zuurkool met een worstje waarbij Giel Beelen vergeleken een dikke rookworst heeft.

Maasveld

Well-known member
Waar heb jij het over man? Mag ik geen mening geven over andere clubs, zoals NEC?

Verder is wel bekend dat ik Heerenveen gewoon kut vind en ik kom er eerlijk voor uit. In tegenstelling tot de heren PES5.
Tja hoe kan ik het het best zeggen. Het komt nogal kleuterachtig over om op een dergelijke manier te gaan juichen omdat bepaalde clubs die je ogenschijnlijk niet zo hoog hebt zitten aan het verliezen zijn. Maar goed als jij daar gelukkig van wordt moet je je vooral niets aantrekken van mij.

Bernardo

Well-known member
Tja hoe kan ik het het best zeggen. Het komt nogal kleuterachtig over om op een dergelijke manier te gaan juichen omdat bepaalde clubs die je ogenschijnlijk niet zo hoog hebt zitten aan het verliezen zijn. Maar goed als jij daar gelukkig van wordt moet je je vooral niets aantrekken van mij.

Haha.

Bovenaan