inhethoekje
Active member
Kom op zeg, laat Bernardo lekker, die heeft maanden moeten wachten , gun hem dit verzetje, niet kinderachtig gaan doen nu.
Hoe staat het met je minderwaardigheidscomplex Bernardo?
Wat vind je van de scheidsrechter Joost?
Tja hoe kan ik het het best zeggen. Het komt nogal kleuterachtig over om op een dergelijke manier te gaan juichen omdat bepaalde clubs die je ogenschijnlijk niet zo hoog hebt zitten aan het verliezen zijn. Maar goed als jij daar gelukkig van wordt moet je je vooral niets aantrekken van mij.Waar heb jij het over man? Mag ik geen mening geven over andere clubs, zoals NEC?
Verder is wel bekend dat ik Heerenveen gewoon kut vind en ik kom er eerlijk voor uit. In tegenstelling tot de heren PES5.
Daar is volgens mij niets van te vinden vandaag.
Tja hoe kan ik het het best zeggen. Het komt nogal kleuterachtig over om op een dergelijke manier te gaan juichen omdat bepaalde clubs die je ogenschijnlijk niet zo hoog hebt zitten aan het verliezen zijn. Maar goed als jij daar gelukkig van wordt moet je je vooral niets aantrekken van mij.
Overigens denk ik dat Kozakken Boys ook wel voor een stunt kan zorgen tegen AZ.
Dus jij vond de penal terecht? Oke.
Dat was aan de overkant en ik keek net de andere kant op, maar ik heb nog nergens gelezen dat het niet terecht was.