Excelsior laat zien dat vorig jaar een incident was.
Nu wordt er weer 'gewoon' verloren van een amateurclub. Dat is de 5e keer in de afgelopen 6 jaar als ik goed heb geteld.
En dan speelden we ook nog eens in 3 van die 4 jaar in de Eredivisie2010/11: Sparta Nijkerk (2-1, 1/16e finale)
2011/12: GVVV (0-3, 1/16e finale)
2012/13: ONS Sneek (1-1 pen 5-4, 1/32e finale)
2013/14: PEC Zwolle (1-4, 1/8e finale)
2014/15: Groningen (3-0, 1/2e finale)
2015/16: Excelsior'31 (4-3, 1/16e finale)
4x dus in de laatste 6 seizoenen. Dat is wel heel slecht inderdaad voor een profclub.
Je kunt de samenvattingen ook op SBS6 kijken.Wat een heerlijke goal van Peterson zeg.
Trouwens, weer zo irritant dat Fox weer de uitslagen al in beeld heeft voor de samenvattingen. In dat irritante balkje onderin. Zo kun je dus niet meer kijken zonder een uitslag te weten.
Ik blijf het jammer vinden dat ze in de samenvattingen niet heel de pingelserie laten zien. Doen ze op de Duitser ook en dan is het toch een stuk leuker als je de uitslag niet weet
Wat een heerlijke goal van Peterson zeg.
Trouwens, weer zo irritant dat Fox weer de uitslagen al in beeld heeft voor de samenvattingen. In dat irritante balkje onderin. Zo kun je dus niet meer kijken zonder een uitslag te weten.
Lienden stond voor tegen Roda JC, maar 5 minuten voor tijd toch de gelijkmaker.
Ook bij Excelsior'31 - Excelsior kort voor tijd 4-3 geworden door Ezafzafi.
Waan dit vind ik dan wel een stunt.
HBS verloor eerder vanavond met 1-2 van Kozakken Boys, maar pakt de laatste strohalm vast. Ze hebben ontdekt dat er bij de Boys een speler is ingevallen die vooraf niet is opgegeven op het wedstrijdformulier. Ze gaan het aankaarten bij de bond.
Winnen van een eredivisieclub is zeker wel een stunt. Knap gedaan, zeker na een snelle 2-0 achterstand.
Een speler laten invallen die niet op het formulier staat en die er in de rust even gauw aan toevoegen. Als ik dat zo inschat lijkt de kans me 90% dat Kozakken Boys het wel kan schudden.
Ai, van Hussen mist. Roda JC door naar de volgende ronde.
Oei, oei. Eerst kort voor tijd de gelijkmaker incasseren en vervolgens de beslissende pingel voor 5-4 missen. Veel dichterbij kun je niet komen.