Klussen doe je zo:

Jozsef

New member
Vandaag 16m2. Zand kruien, egaliseren, uitrijen, leggen.
We praten hier over 100m2 wat 15 cm omhoog moest.
Ben nu bijna dicht, moet nog 10m2. Nu weekend! :duim:
 

Ska P 187

Well-known member
Ik wil eigenlijk wel weer eens een foto'tje zien Jozsef, want volgens mij zit je gewoon de hele zomer aan het bier.
 

Jozsef

New member
Klussen doe je zo:

Dat klopt inderdaad ook ja. :cool:
Als straks alles er weer in ligt ga ik alle grrrindtegels met hogedruk schoonspuiten.
Nou schijnt her zo te zijn dat je ze ook goed kan schoonborstelen met een goedje.
Weet iemand hier toevallig meer van?
 

zwammy

Well-known member
Mannen:

Ik lees dat de vergunningen voor uitbouw vanaf 1 november 2014 niet meer standaard nodig zijn bij bepaalde uitbouwen, bij de website van de gemeente Eindhoven zie ik hier niets van terug. Weet iemand van jullie hoe dit precies zit?
 

erka

Well-known member
Mannen:

Ik lees dat de vergunningen voor uitbouw vanaf 1 november 2014 niet meer standaard nodig zijn bij bepaalde uitbouwen, bij de website van de gemeente Eindhoven zie ik hier niets van terug. Weet iemand van jullie hoe dit precies zit?

Dit zegt de wet over vergunningsvrij:

voor zover op een afstand van niet meer dan 2,5 m van het oorspronkelijk hoofdgebouw, niet hoger dan:
1? 4 m,
2? 0,3 m boven de bovenkant van de scheidingsconstructie met de tweede bouwlaag van het hoofdgebouw, en
3? het hoofdgebouw,

b voor zover op een afstand van meer dan 2,5 m van het oorspronkelijk hoofdgebouw:
1? niet hoger dan 3 m,
2? de oppervlakte van vergunningvrije bijbehorende bouwwerken binnen een afstand van 1 m van een naburig erf niet meer dan 10 m2,
3? als gevolg van het bijbehorende bouwwerk de totale oppervlakte van vergunningvrije bijbehorende bouwwerken op een afstand van meer dan 2,5 m van het oorspronkelijk hoofdgebouw niet meer dan 30 m2, en
4? functioneel ondergeschikt aan het hoofdgebouw,

Maar ik zou ff bellen met de gemeente.
 

Ska P 187

Well-known member
:duim:
Zelf laat ik Oekrainers, Wit Russen, Colombianen en Argentijnen regelmatig op werkbezoek komen.
Allemaal in B natuurlijk.
 
Bovenaan