Klussen doe je zo:

Max

Administrator
Forumleiding
De buitenkant valt bij mij volledig onder het onderhoud van de VvE inclusief balkonhekken en achterdeuren. Dat is gelukkig onlangs gedaan. Verder is groot onderhoud een twistpunt met de grootaandeelhouder in de VvE. Binnen zit het er ook nog strak in. Dat zal ik ook niet snel zelf gaan doen. Ik woon in een appartement van begin jaren 20. Met zoveel hout en sier elementen ben je daar zelf wel even zoet mee. Ik geloof dat twee professionals er ook al ruim een week mee zoet waren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Schilderen doe je toch lekker zelf? Steigertje, radio, zonnetje, bakkie...

Kost mij te veel tijd. Ik heb nu 3 man een hele week aan het werk. Zou mij alleen dus meer dan een hele bouwvakvakantie kosten.
Veel hout (en ook houtrot) aan het huis, is dus een grotere klus dan standaard buitenwerk schilderen.
 

Marinos

Well-known member
Ik moet m'n nieuwe huis van binnen van top tot teen schilderen. Maar ja in wat voor kleuren dan h?, ik vind dat er maar veel keus is.
 

Jozsef

New member
Dan wel RAL 9001 hoop ik? Gebroken wit. In februari nog de gehele woonkamer gedaan, inclusief 2x plafond.
 

SanMark.

Well-known member
Binnenkant kozijnen van onze nieuwe kamer plus sausen e.d. ga ik wel zelf doen.

Behangen besteed ik daarin tegen weer uit aan de familie.
 

JFK

Well-known member
Dan wel RAL 9001 hoop ik? Gebroken wit. In februari nog de gehele woonkamer gedaan, inclusief 2x plafond.

RAL9010 vind ik weer mooier.
Ik hoef a.s. weekend nog een paar uurtjes en dan ben ik eindelijk klaar.
Alle kozijnen en deuren gedaan plus nog wat plafonds gewit. Teringwerk btw.
 

Jozsef

New member
Idd teringwerk, je meurt de tent uit en alles zit onder. Buiten is veel lekkerder werken. Sterkte!
 

inhethoekje

Active member
We hebben hier alles in de matglans staan, nu dus al 3 weken in discussie om al het houtwerk binnen in de hoogglans te laten verven.
En er is hier een partij hout aanwezig in huis.

Iemand slechte ervaringen mee?
Zelf ben ik meer van mat, maar ja, ik heb niet veel te vertellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan wel RAL 9001 hoop ik? Gebroken wit. In februari nog de gehele woonkamer gedaan, inclusief 2x plafond.

RAL9010 vind ik weer mooier.
Ik hoef a.s. weekend nog een paar uurtjes en dan ben ik eindelijk klaar.
Alle kozijnen en deuren gedaan plus nog wat plafonds gewit. Teringwerk btw.

Ik heb binnen een mooie mix. Gebroken wit de muur en wit al het houtwerk. Lekker licht houden de boel, zo groot is mijn appartement tenslotte niet. De kleuren zitten in mijn meubels.
 

Eef de Kip

Well-known member
Godgloeiende, had eind vorig jaar een mooie deal met steigerhout (ik maak tuinmeubelen) dus heb gelijk 500 mtr gekocht, ik denk ik zit wel weer goed voor 2 jaar.

Net weer een opdrachtje in Hoofddorp dus ben nu alweer helemaal los :mad:

Had ik nou nog maar wat extra gekocht. Moet ik weer op zoek naar een voordelig partijtje, lastig lastig.
 

Shayman

New member
Godgloeiende, had eind vorig jaar een mooie deal met steigerhout (ik maak tuinmeubelen) dus heb gelijk 500 mtr gekocht, ik denk ik zit wel weer goed voor 2 jaar.

Net weer een opdrachtje in Hoofddorp dus ben nu alweer helemaal los :mad:

Had ik nou nog maar wat extra gekocht. Moet ik weer op zoek naar een voordelig partijtje, lastig lastig.

Ja altijd balen, die grote goed betaalde opdrachten... Of denk ik nu helemaal verkeerd?
 
Bovenaan