Klussen doe je zo:

Jozsef

New member
Weer een project klaar.

16dc164b92c8334558462d5cbac4af03.jpg


Next! :rumcolaa:
 

Eresd?g?

Banned
Compleet zinken dak? Lekker heet in de zomer lijkt me... Ziet er wel mooi uit verders.

De heg moet wel bijgeknipt worden zie ik ;)
 

inhethoekje

Active member
Ik wordt een beetje kribbig van die verf app die hier in Huize Hoek sinds kort op een tablet is geinstalleeerd, nog even en ik pleur hem er weer af.
 

Jozsef

New member
inderdaad, haha. Tuinhuisje staat er al 15 jaar maar heeft nu een stevige makeover gekregen. Van de zomer de gehele tuin ophogen.
Inderdaad een kompleet zinken dak (felsbanen). De hele buurt kwam kijken, hebben ze nu ook een idee wat die ouwe voor werk doet.
 

inhethoekje

Active member
Ik vindt het een prachtig tuinhuisje, dat dak is weer wat anders als die andere 120 in de buurt die allemaal hetzelfde zijn.
Klettert dat niet hard als het straks regent Jozsef?
 

Jozsef

New member
Weet ik veel, ik ga er toch niet in zitten? Is voor de tuinspullen, bbq etc. Dat zink moest erop, dat begrijp je toch wel? Ik heb ook rondom het huis zinken hemelwaterafvoeren.
Bijkomend voordeel: Ik ben voortaan makkelijk te vinden op Google Earth. :rumcolaa:
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Nou, als je aan die kant slaapt en het regent hard dan lijkt dat me best een flink geluid maken, maar ik heb er geen verstand van dus het zal wel niet.
 

Jozsef

New member
Huisje staat 13 meter de tuin in. Alleen bij hagel als pingpongballen is de kans aanwezig dat ik er wakker van word.

Maar goed, verf-app?
 

inhethoekje

Active member
Huisje staat 13 meter de tuin in. Alleen bij hagel als pingpongballen is de kans aanwezig dat ik er wakker van word.

Maar goed, verf-app?

Ik vroeg het ivm ervaring met een scooterzeil wat ik tijdje terug heb gekocht.

Ja een verfapp, dan houdt e je mobiel voor een muur en dan verft hij die muur in allerlei kleuren, kan je dus zien welke kleur je wilt hebben bij een meubelstuk of bank wat ervoor staat.
Flexa.
Klinkt leuk maar je wordt er gek van als iemand een halve ochtend aan je loopt te vragen wat je van al die kleuren vindt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hahaha. Al die namen voor de kleuren ook, hou toch op. Lichtzalm, rustiekgrijsbruin, of hoe het mag heten
 

SanMark.

Well-known member
Vandaag schilders aan het werk voor de buitenboel. Ik hoop dat dat goed gaat.
Die heb ik vorige week gehad. Mijn schoonvader is bezig nu met de dakkapel op ons huis te zetten en de gehele boven verdieping af te timmeren en dan moet dat alleen nog schoongemaakt, geschildert, behangt en laminaat erin.
 
Bovenaan