gevegt
Well-known member
Bitjes zijn erg onhandig als je erg weinig ruimte hebt.Nog nooit gehoord van magnetische bitjes voor op de schroevendraaier?
Bitjes zijn erg onhandig als je erg weinig ruimte hebt.Nog nooit gehoord van magnetische bitjes voor op de schroevendraaier?
Ik zit nu aan m'n derde flesje Alfa, en m'n rug smeekt me om er onmiddelijk mee te stoppen.
Gruweltakkegrindtegels van 60x40x5. Gelukkig zakt 't hier amper, dit is ?cht de laatste keer. Klussen kan leuk zijn, dit haat ik!
@JFK: Probeer eens een hotelschakelaar (6 draden) te vervangen. Ik had bijna een echtscheiding.
@JFK: Probeer eens een hotelschakelaar (6 draden) te vervangen. Ik had bijna een echtscheiding.
Ik ben toch al niet niet de handigste en heb het gehad met al die ongein op een vrije ochtend, paar jaar terug had ik het zelf gedaan met een hoop gevloek en gemopper op de ladder nu kijk ik op afstand toe met een bakkie troost in de hand ipv een schroevendraaier.
Binnenkort eindelijk glasvezel, kan ik moeilijk gaan doen en alles weer zelf aan gaan sluiten, maar KPN stuurt een monteur, die sluit alles gratis aan, geen gedoe ik ben er wel klaar mee.
Ik snap al die opgezochte ellende/frustratie nooit zo.
Laatst nieuwe tafellamp gekocht, belletje naar een plaatselijke elektricien, die heeft een klein uurtje staan fluiten op de ladder, lamp hing perfect boven de tafel, paar tientjes betaald en 1 flesje bier en klaar is kees.
Je denkt toch niet dat ik op een ladder ga staan kutten om een lamp op te hangen.?
Zo denk ik er ook over.Als je zelf niet een een lamp op kan hangen is er toch iets misgegaan onderweg, haha.
Je moet 't leuk vinden om je eigen huis in topconditie te houden. Ik doe dat liever dan winkelen, op de bank hangen etc.
Gelukkig heb ik nooit wat geweigerd om te doen, altijd eerst zelf proberen. Alleen stucen, en klooien aan e groepenkast. Verder doe ik alles zelf.
oh ik zie het nu pas, je hebt je gewoon op elkaar geplakt waardoor ze zo dik overkomen.