Klussen doe je zo:

De Wolf

Well-known member
Ik zit nu aan m'n derde flesje Alfa, en m'n rug smeekt me om er onmiddelijk mee te stoppen.
Gruweltakkegrindtegels van 60x40x5. Gelukkig zakt 't hier amper, dit is ?cht de laatste keer. Klussen kan leuk zijn, dit haat ik!

@JFK: Probeer eens een hotelschakelaar (6 draden) te vervangen. Ik had bijna een echtscheiding.

Je hebt ze ook in dubbele uitvoering als serieschakelaar. Nog veel leuker.
 

JFK

Well-known member
@JFK: Probeer eens een hotelschakelaar (6 draden) te vervangen. Ik had bijna een echtscheiding.

Heb ik ook mee staan kutten. Hij werkt nog steeds niet zoals ik 'm wil hebben. Inmiddels ben ik verslaafd geraakt aan hero?ne.
 

inhethoekje

Active member
Ik snap al die opgezochte ellende/frustratie nooit zo.
Laatst nieuwe tafellamp gekocht, belletje naar een plaatselijke elektricien, die heeft een klein uurtje staan fluiten op de ladder, lamp hing perfect boven de tafel, paar tientjes betaald en 1 flesje bier en klaar is kees.

Je denkt toch niet dat ik op een ladder ga staan kutten om een lamp op te hangen.?
 

JMD

Well-known member
Nog beter is het om een vader te hebben die elektricien is... :)

Ik sta dus nooit op een ladder of wat dan ook om elektra te doen.
 

Jozsef

New member
Oh, ik heb links en rechts geinformeerd wat m'n tuin zou gaan kosten als ik er 5 kuub op wilt hebben. Kost me een maandsalaris. Dat gaan we dus niet doen.
Dan maar pijn in m'n rug. En ik heb geen hekel aan hard werken, loop hier toch al elke zaterdag in m'n werkkloffie. Gisteren weer van 9 tot 6 bezig geweest.
Ik heb ook absoluut geen haast, dat scheelt. Wat moet je anders? Met moeders de vrouw urenlang de stad in? Dat is nog veel erger voor m'n rug vrees ik.
 

inhethoekje

Active member
Ik ben toch al niet niet de handigste en heb het gehad met al die ongein op een vrije ochtend, paar jaar terug had ik het zelf gedaan met een hoop gevloek en gemopper op de ladder nu kijk ik op afstand toe met een bakkie troost in de hand ipv een schroevendraaier.

Binnenkort eindelijk glasvezel, kan ik moeilijk gaan doen en alles weer zelf aan gaan sluiten, maar KPN stuurt een monteur, die sluit alles gratis aan, geen gedoe ik ben er wel klaar mee.
 

JMD

Well-known member
Ik ben toch al niet niet de handigste en heb het gehad met al die ongein op een vrije ochtend, paar jaar terug had ik het zelf gedaan met een hoop gevloek en gemopper op de ladder nu kijk ik op afstand toe met een bakkie troost in de hand ipv een schroevendraaier.

Binnenkort eindelijk glasvezel, kan ik moeilijk gaan doen en alles weer zelf aan gaan sluiten, maar KPN stuurt een monteur, die sluit alles gratis aan, geen gedoe ik ben er wel klaar mee.

Heel herkenbaar inderdaad. Ik ben ook absoluut niet handig met klussen, en laat alles doen.
 

Shayman

New member
Ik ben absoluut geen Bob de Bouwer maar als ik denk dat ik iets zelf kan dan wil ik het ook zelf doen. Je ziet fysiek resultaat van je werk wat ik bijvoorbeeld op m'n werk niet heb.
 

SanMark.

Well-known member
Ik snap al die opgezochte ellende/frustratie nooit zo.
Laatst nieuwe tafellamp gekocht, belletje naar een plaatselijke elektricien, die heeft een klein uurtje staan fluiten op de ladder, lamp hing perfect boven de tafel, paar tientjes betaald en 1 flesje bier en klaar is kees.

Je denkt toch niet dat ik op een ladder ga staan kutten om een lamp op te hangen.?


Precies, ik heb overal ' wel mannetjes' voor.
 

Jozsef

New member
Klussen doe je zo:

Als je zelf niet eens een lamp op kan hangen is er toch iets misgegaan onderweg, haha.
Je moet 't leuk vinden om je eigen huis in topconditie te houden. Ik doe dat liever dan winkelen, op de bank hangen etc.
Gelukkig heb ik nooit wat geweigerd om te doen, altijd eerst zelf proberen. Alleen stucen, en klooien aan e groepenkast. Verder doe ik alles zelf.
Alleen die verrekte grindtrgels, pfffff.
 

JFK

Well-known member
Als je zelf niet een een lamp op kan hangen is er toch iets misgegaan onderweg, haha.
Je moet 't leuk vinden om je eigen huis in topconditie te houden. Ik doe dat liever dan winkelen, op de bank hangen etc.
Gelukkig heb ik nooit wat geweigerd om te doen, altijd eerst zelf proberen. Alleen stucen, en klooien aan e groepenkast. Verder doe ik alles zelf.
Zo denk ik er ook over.
 

Mario

Well-known member
Kleine klusjes zijn geen probleem, voor de grotere klussen huur ik meestal iemand in.
 

Marinos

Well-known member
Ik doe alles zelf in m'n huis. Heerlijk man. Ik heb ook zelf m'n eettafel, salontafel en tv meubel gemaakt. Een bed ombouw en plafond lamp staan nog in de planning om te gaan maken.

En als straks al het schilderwerk klaar is ga ik aan de gang met lampen ophangen en aansluitend.

uploadfromtaptalk1434993702108.jpg
 

Marinos

Well-known member
Gewoon gloednieuw steigerhout. Glad geschuurd met korrel 80 en 150, daarna bewerkt met floorservice hardwax pro.
 

Jozsef

New member
Grrrrrindtegels..... Ben er helemaal klaar mee!
Of toch niet. Nog een paar weekjes en ik ben ervan af.
 
Bovenaan