Klimaatterreur

BlauwVinger

Well-known member
Naar verluid(t), (men heeft op dit platform kennelijk moeite met het juiste gebruik van de 'd' en de 't'), zien we hier in coiffeurs-pluraal beschadigde en in onbruik geraakte wieken van windmolens die zijn ingezet voor het opwekken van 'groene energie'. Het zouden niet-recyclebare wieken betreffen die met een bulldozer aan het zicht worden onttrokken.

Alternatief feit?


wbUmQV7.jpg
 

zwammy

Well-known member
Ja, word straks allemaal geregistreerd bij de winkels met je pas. Iets wat de wappies pas een paar jaar roepen en nu in China al het geval is. Maar als wij ons maar aanpassen aan alles kunnen ze in Afrika gewoon doorfokken als konijnen, wij punten op de deugschaal en zij punten op de hongerschaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Twee keer per week vlees?


Gemiddeld hè. Ik heb een vegatarische tak in de familie, dus ik neem hun klimaatbudget over.

Overigens is het volstrekt arbitrair hoe je je doelen haalt. Lubach haalde de bloemenindustrie en de kledingindustrie aan als klimaatkanonnen. Daarmee maak ik weinig gebruik van. Ik moet alleen mijn vrouw nog iets beter opvoeden dat ze naar fatsoenlijke kledingwinkels gaat en gewoon kwalitatief hoogwaardigere kleding koopt geproduceerd in Europa.
 

JMD

Well-known member
Vandaag weer een protestactie, nu plakte iemand zich vast aan het Meisje met de Parel in Den Haag...
Iedereen mag van mij protesteren, maar dit gaat mij (net als bv die trekkeracties) gewoon te ver.

En aandacht vragen voor klimaatverandering mag, maar als je dan met de dooddoener komt 'dat we er te weinig over horen' dan sla je echt de plank mis imo. De hele zomer hebben we (terecht) continu gehoord dat de droogte, de warmte, de zware buien enz door klimaatverandering komen. Hoeveel meer wil je horen. Overigens zie je opvallend vaak dat de mensen die protesteren zelf 3x op vakantie met het vliegtuig gaan naar andere delen van de wereld, en zelf een mega'voetprint' hebben. Die vrouw die vorige week in Londen die soep over dat schilderij (oke, de glasplaat) van Van Gogh gooide en zo voor 'eerlijkere' verdeling op de wereld was bleek zelf op een hele luxe kostschool (100.000 pond p/j ofzo) te hebben gezeten. Dat alles maakt hun protesten minder geloofwaardig. Het zijn toch vooral vaak de blanke rijkeluiskindjes die dit doen.
 

JMD

Well-known member
Wat ben je aardig... Ik zou ze dagen laten zitten, het licht uit doen en de deur dicht.
 

JMD

Well-known member
Vanavond geprotesteerd door extinction rebellion tijdens een opera in het Concertgebouw…

De activisten die zich vorige week aan Het meisje met de parel vastplakten hebben 1 maand celstraf gekregen…
 

Maasveld

Well-known member
Vanavond geprotesteerd door extinction rebellion tijdens een opera in het Concertgebouw…

De activisten die zich vorige week aan Het meisje met de parel vastplakten hebben 1 maand celstraf gekregen…
Het whataboutisme (wat een verschrikkelijk lelijk woord trouwens, kunnen we daar niet eens een fatsoenlijk Nederlands woord voor verzinnen?) was weer alom aanwezig op d'n Tweeter.
 
Bovenaan