Dan moeten de oceanen wel haast bevriezen.
Toch knap. Elk land warmt sneller op dan de rest van de wereld...
De Jonge & Jetten, ministers van Dwang...Dit gaat leuk worden bij monumentale woningen en appartementen.
Vanaf 2026 hybride warmtepomp of variant verplicht bij vervanging cv-ketel
Het kabinet kondigt aan dat mensen vanaf dat jaar bij vervanging van de cv-ketel moeten overstappen op een duurzaam alternatief.nos.nl
De hybride oplossing is op dit moment net zoiets als een airco. Als je een plat dak hebt gaat het nog maar met een schuin dak moeten die dingen aan de gevel. In principe kunnen die dingen ook de cv ketel vervangen maar dan ben je in de winter gewoon elektrisch aan het verwarmen.Hybride CV kun je die ook als reguliere CV gebruiken? Anders gaat dat idd nog wat worden met monumentale panden.
Daar zal voor de mensen die aan de touwtjes trekken dan geen verdienmodel in zitten denk ik...Ik vraag mij af waarom ze niet op waterstof inzetten. In principe kan je dan in 2030 alle woningen van het gas af hebben.
Je bent schijnbaar heel goed op de hoogte van ventilatie en naverwante oplossingen zoals warmtepompen.Ik vraag mij af waarom ze niet op waterstof inzetten. In principe kan je dan in 2030 alle woningen van het gas af hebben.
Aha, Doekle Terpstra (CDA) is voorzitter van de installatiebranche... Daar zit dus de link.Daar zal voor de mensen die aan de touwtjes trekken dan geen verdienmodel in zitten denk ik...
Wat we nu hebben is makkelijker maar daar willen wij nog van af. Ik zie in waterstof nog het minst beroerdste variant omdat je dan ook niet de hele elektra infrastructuur hoeft te veranderen.Je bent schijnbaar heel goed op de hoogte van ventilatie en naverwante oplossingen zoals warmtepompen.
Hoe komt het dat je zo weinig weet van van de voor- en nadelen van waterstof?
Je bent schijnbaar heel goed op de hoogte van ventilatie en naverwante oplossingen zoals warmtepompen.
Hoe komt het dat je zo weinig weet van van de voor- en nadelen van waterstof?