Klimaatterreur

JMD

Well-known member
Jetten geeft in een interview aan dat we moeten ophouden te vragen of de oplossingen betaalbaar zijn... Die man staat zover van de werkelijkheid af, heeft geen idee wat het betekent als je de eindjes aan elkaar moet knopen...
 

Ska P 187

Well-known member
Misschien is het voor de mensheid als geheel belangrijker om een beter oog te hebben op het heelal en wat meteoren en kometen die elk jaar rakelings langs de aarde jagen.
Wat we met yellowstone moeten ben ik nog niet helemaal over uit....
Misschien nog maar wat serieuzer naar andere bewoonbaar te maken planeten uit kijken en Elon nog wat meer onder druk zetten ofzo.
 

De Wolf

Well-known member
Ik reed gisteren voor het eerst sinds tijden met daglicht vanuit Lelystad richting Almere. Daar staan tegenwoordig ontelbaar veel windmolens met van die knipperende lichtjes die waarschijnlijk voor vliegtuigen zijn. Buiten dat het vreselijk irritant Is die knipperende lichtjes moet ik er niet aan denken wat het doet bij iemand met epilepsie.
 

Ska P 187

Well-known member
Wat mij het meest stoort in deze discussie is dat het steeds om klimaat gast, daar waar het om vervuiling zou moeten gaan naar mijn mening.
Ik heb het ongefundeerde gevoel dat de probleemstelling en daarbij behorende oplossingen helemaal verkeerd gesteld zijn.
 

zwammy

Well-known member
Kunnen we al voorzichtig opperen dat ons stikstof uitstoot die we dadelijk mogen hebben van het kabinet al een beetje te gek voor woorden is of houden we ons nog eerst bezig met de oorlog?
 
Bovenaan