Klimaatterreur

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we vooral een land met de grootste bevolking ter wereld dat deels nog in de derde wereld zit met Nederland vergelijken.

Je zou je beter wat meer druk maken over het gebrek aan kerncentrales.

Die qua verhouding meer groene energie heeft dan Nederland.
 

zwammy

Well-known member
Dit is toch geweldig:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ac...1IsNdQWyoBI&referer=https://www.geenstijl.nl/

Maar we zijn niet compleet want:

Maai en Celine zijn via Nina op deze avond terechtgekomen, hun dochter en goede vriendin. Nina, die promoveert in de cardiologie, is er zelf niet bij vanavond. Ze is voor een conferentie naar New York gevlogen.

Ik las zelfs trouwens dat er hier vrouwen zijn die geen kinderen willen omdat ze zich zorgen maken over het klimaat. Dit vind ik toch zo goed van ze. Dat het geboortecijfer in Niger 7.1 is maakt dan ook niet meer uit, dat word dan 7.
 

Pascallovic

Well-known member
Het was vast een conferentie op leven en dood en doordat zij gegaan is heeft ze de ecologische voetafdruk van anderen met een factor 2 verminderd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het was vast een conferentie op leven en dood en doordat zij gegaan is heeft ze de ecologische voetafdruk van anderen met een factor 2 verminderd.

Lijkt sowieso het idee te zijn. Anderen bewegen hun ecologische voetafdruk te doen verminderen.
 

Atreides

Well-known member
Elise van Zeeland. Government Relations Advisor New Energies. Mooie move.

Ik lees weer een hoop kritiek, maar die kleine guppie particulieren als Atreides gaan heel weinig verschil maken met iets minder plastic en iets minder CO2 uitstoot. Shell die een paar tintjes duurzamer gaat in het gewone proces en daarnaast vol op het orgel gaat bij duurzame energiebronnen, daarvan kunnen de revenuen milieutechnisch spectaculair zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klimaatterreur

Ik lees weer een hoop kritiek, maar die kleine guppie particulieren als Atreides gaan heel weinig verschil maken met iets minder plastic en iets minder CO2 uitstoot. Shell die een paar tintjes duurzamer gaat in het gewone proces en daarnaast vol op het orgel gaat bij duurzame energiebronnen, daarvan kunnen de revenuen milieutechnisch spectaculair zijn.

Maar de functienaam lijkt meer te zeggen dat zij de politiek bezig mag houden of mag lobby-en voor subsidies.
 

Atreides

Well-known member
Maar de functienaam lijkt meer te zeggen dat zij de politiek bezig mag houden of mag lobby-en voor subsidies.

Zal inderdaad de kern van de zaak zijn. Al lijkt het me dat ze ook bij de strategievorming betrokken zal worden.
 
Bovenaan