Klimaatterreur

Atreides

Well-known member
Echt een schandalige wanvertoning met die Tesla.

Ze zouden gewoon iets meer moeten kijken naar de opbrengst van een investering versus de kosten.
 

SuikerBrood

Well-known member
Eens. Schandalig dat de mensen met een bredere beurs profiteren van zulke maatregelen. Er mogen een paar juristen op het ministerie heel goed in de spiegel kijken. Net als een paar mensen op het Binnenhof.
 

Atreides

Well-known member
Kan ik me ook wel goed in vinden.

Over Co2 besparing gesproken. Wanneer gaan we nu eindelijk eens werk maken van kernenergie en kernfusie op grote schaal? Voorlopig de enige optie om daadwerkelijk enorme slagen te slaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Over Co2 besparing gesproken. Wanneer gaan we nu eindelijk eens werk maken van kernenergie en kernfusie op grote schaal? Voorlopig de enige optie om daadwerkelijk enorme slagen te slaan.
Niet. Kernenergie en kernfusie zijn hele vieze woorden voor degene die zo prat gaan op duurzaamheid en klimaatverandering.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet. Kernenergie en kernfusie zijn hele vieze woorden voor degene die zo prat gaan op duurzaamheid en klimaatverandering.

Het probleem is dat het een religie is geworden. De aanhang is tamelijk fanatiek en kan verre van over grenzen heen kijken. Men begrijpt het bredere plaatje niet, want om dat een beetje te begrijpen heb je een beetje economisch inzicht nodig en economie is een vies en vervuilend woord.
 

Atreides

Well-known member
@Max,
Die hele aanhang is juist uitermate goed goed in staat om over grenzen heen te kijken. Of als ze zouden willen economische basisbegrippen te doorgronden.

Helaas weigeren ze dat pertinent. Waardoor wij zitten opgescheept met incompetent idioten a la Baudet die niet kunnen en incompetente idioten die niet willen (GL).

Terwijl een paar harde maar duidelijke investeringen al 75% binnen Europa kunnen oplossen.
 

Ska P 187

Well-known member
Hebben ze de lekkages van die Japanse centrale die in de fik was gegaan al kunnen stoppen of stromen er nog steeds duizenden liters radioactief water de oceaan in waar driekwart van de wereld zijn vreten gedeeltelijk uithaald.
Ik ga liever op een andere manier naar de kanker.
En wat doen we met het afval dat dus alleen maar meer zou worden wanneer dit de oplossing is.
Belangrijker, wanneer dit daadwerkelijk de oplossing is waarom gebeurt er niets mee?
Zo origineel is het niet.
 

Ska P 187

Well-known member
Waarom worden er niet simpelweg een paar centrales bijgezet dan en probleem opgelost?
Sterker nog waarom is dit niet allang gebeurt?
 

Atreides

Well-known member
Ik mag toch hopen dat je je kennis niet alleen baseert op het praatje van Lubach.

Skap wordt nogal geprikkeld als ik lange teksten post. Verder niks nieuws onder de zon. Interessant is dat hele linkse figuren zich ook steeds prominenter uitspreken voor kernenergie. Zijn bijvoorbeeld wel leuke TED filmpjes van.
 
Bovenaan