Klimaatterreur

Max

Administrator
Forumleiding
Ook al types die energiebelasting inkomensafhankelijk wilde maken. Volslagen debiel om iedere belasting te willen aanwenden voor inkomensherverdeling of vermogensherverdeling.
 

JMD

Well-known member
De klimaattop is begonnen. De mensen die daar meedoen geven in ieder geval het goede voorbeeld...

Komende week is er een klimaatmars in (ik meen) Amsterdam. Daar wilde ook een organisatie die voor het promoten van kernenergie als (deel van de) oplossing van opwarming van de aarde is meelopen, maar dat mag niet. Past niet in het narratief...
Zoals Plasterk al aangeeft: "als je kernenergie niet als (deel van de) oplossing van dit probleem ziet, wil je het klimaatprobleem niet oplossen, maar zit je er met een andere reden"
 

zwammy

Well-known member
Een klimaattop zonder Rusland en China is hetzelfde als een eredivisie zonder Ajax en PSV.
 

JMD

Well-known member
Die zijn digitaal aanwezig.
Klopt ja. Sowieso is het natuurlijk de vraag waarom zo'n grote top niet digitaal kan.
Er werd gisteren een filmpje gedeeld van Biden die in slaap viel, daar werd nogal lacherig over gedaan, maar als alle bijna 200 landen aan het woord komen en elke leider 5 minuten spreekt (wat al heel kort is), dan ben je 1000 minuten (= bijna 17 uur) verder. Die 5 minuten haalt bijna niemand, dus zit je al gauw op meer. Vind je het gek dat men af en toe wegdut?
 

Mario

Well-known member
Klopt ja. Sowieso is het natuurlijk de vraag waarom zo'n grote top niet digitaal kan.
Er werd gisteren een filmpje gedeeld van Biden die in slaap viel, daar werd nogal lacherig over gedaan, maar als alle bijna 200 landen aan het woord komen en elke leider 5 minuten spreekt (wat al heel kort is), dan ben je 1000 minuten (= bijna 17 uur) verder. Die 5 minuten haalt bijna niemand, dus zit je al gauw op meer. Vind je het gek dat men af en toe wegdut?
Ik kan amper mijn ogen openhouden tijdens sommige (praat) meetings op het werk, dus ik begrijp dat wel.
 

erka

Well-known member
Hahaha, Rutte met zijn grote bek wilde graag meedoen met kopgroepen in Glasgow, er moet nu echt actie komen,, maar nu puntje bij paaltje komt sluit hij zich niet aan bij o.a. de VS en VK over verminderen investeringen in olie en gas. Bang voor zijn baantje. Huichelaar.
 

gevegt

Well-known member

Wat een succes verhaal gaat dit worden zeg.
Tja, als elektronicabedrijven niet willen dat je hun apparaten kunt herstellen / upgraden moet je ze of dwingen, of zelf een oplossing verzinnen. Iets wat trouwens tegenwoordig al plaatsvindt.
 
Bovenaan