Klimaatterreur

Mario

Well-known member
Jaren geleden eens vanaf Schiphol naar Dublin gevlogen, we zaten met 10 mensen in het vliegtuig. Ik was blij dat de vlucht niet geschrapt werd, maar vond het wel bizar. Die vluchten staan gepland en gaan sowieso, ongeacht het aantal passagiers.
 

JMD

Well-known member
Jaren geleden eens vanaf Schiphol naar Dublin gevlogen, we zaten met 10 mensen in het vliegtuig. Ik was blij dat de vlucht niet geschrapt werd, maar vond het wel bizar. Die vluchten staan gepland en gaan sowieso, ongeacht het aantal passagiers.
Nou heeft dat natuurlijk ook te maken met het verplaatsen van vliegtuigen en personeel. Voor 10 mensen een vliegtuig laten vliegen is idd idioot, maar wie weet dat er in Dublin wel een hoop mensen stonden om naar Amsterdam te vliegen, dus zal dat vliegtuig toch terug moeten naar Dublin. Zeker bij lijnvluchten gaan die vliegtuigen continu heen en weer tussen bestemmingen, dat is een heel systeem, daar kan je niet zomaar 1 schakel uittrekken omdat er te weinig mensen meewillen.
 

JMD

Well-known member
Het kabinet wilde toch van de boeren af? Dat lukt ze op deze manier. Visionairs...
 

De Wolf

Well-known member
Zijn wel een stelletje primitievelingen. Ik ken in IJsselmuiden een paar boeren die het zonder gas kunnen doen.
 
Bovenaan