Klimaatterreur

erka

Well-known member
Geweldig, heel Groningen vol met windmolens van 200m. Vooral 's nachts een fulltime discotheek. Nu al trouwens. Wel mooi voor die jongeren, kunnen ze gewoon 's nachts naar buiten naar een lichtshow met geluid.
 

JMD

Well-known member
Nou, de Green Deal van Timmermans is er door heen. (De EU althans, de 27 lidstaten moeten nog accepteren, maar dat zal op Polen en Hongarije na ongetwijfeld een formaliteit zijn, want braaf Brussel volgen lijkt soms wel devies in die 25 parlementen ;) )

Geen benzine-auto's meer vanaf 2035, tanken kan tot wel 1 euro duurder per liter worden...
De vervuiler gaat betalen, op zich een goed idee, alleen als je industrie/fabrieken flink gaat laten betalen daarvoor wordt dat doorgerekend naar de consument... Ben zo bang dat de kloof tussen 'haves' en 'havenots' hierdoor alleen maar groter gaat worden. Volgens mij wilde de PvdA dit ooit voorkomen...
 

erka

Well-known member
Nee hoor de Green Deal is er nog lang niet door heen. Nu beginnen pas de onderhandelingen daarover. Als het er al doorkomt is dat pas over een aantal jaren. Maar dat moet ik nog zien.
 

zwammy

Well-known member
Daarom, we zullen wel zien. Nederlanders zijn misschien nog wel zo gek, die Fransen gooien wel weer een paar keer het land plat om hun keus duidelijk te maken.
 

erka

Well-known member
Daarom, we zullen wel zien. Nederlanders zijn misschien nog wel zo gek, die Fransen gooien wel weer een paar keer het land plat om hun keus duidelijk te maken.

Oost-Europa gaat ook niet mee, dan moet Polen bv al hun kolen stoppen, dat gaat gigantisch veel banen kosten.
Ik zie die hele New Deal er nooit doorkomen.
 

JMD

Well-known member
 

Bonehead

Well-known member
OAVERDRIEM´N – ´t Is heete, eumeunig heete. Volgens de kraante is ´t eigenluk nog nooit zo heete ´ewes.
Joa, in 1944 was ´t ok wel heete, ma ´t is noe nòg heter, völle heter. En volgens de kraante is ´t zo gangs wel dudeluk, de wereld zal vergoan. Doar ku´j op wachen.
In de joar´n tachtig kreeng´n wie te maak´n met zoere rèng´n. Wee´j ´t nog? Foi, det was wat, de kraant´n steun´n d´r vol van. Deur die zoere rèng´n kwakk´n oale kark´n zowat in mekaar en ging wereldwied al ´t bos dood.
Wie mossen dreks ingriep´n, aan´s zol´n mens en dier binn´n ´n paar joar veraander´n in ´n soort van augurk´n, ech woar. En ok toen zol de wereld vergoan. Achterof bleek dat ´t hele zoere verhaal groewluk was oaverdreem´n.
´t Gat in de ozonlaag, ok zoiets. Ik heur der niks meer oaver, of was ´t hele verhaal nogal dikke an´ezet en oaverdreem´n?
En ´t bruujkaseffect?
Zo rond 1995 kreeng´n wie te maak´n met ´t milleniumprobleem. Goetegoet, det was toch ok wat. Op 31 december 1999 zol´n de kompioeters ´s nachts um twaalf uur kats uut mekare knapp´n, vuurwark koop´n was nie neudig. Vluchen had gin zin, want de Tomtoms zol´n kats van de wieze wè´n en oons amoal noa Afrika stuur´n.
Kapitaal´n bint verdiend an millenniumsoftweer en nieuwe kompioeters. Achterof bleek da´w oons veur de zovölste keer deur de media gek hebt loat´n maak´n en dat er luu schatrieke an de millenniumgekte bint ´ewön´n. Op één of aandere maniere trappe wie d´r iedere keer weer in.
Nemt noe het weer.
De radio pröt nargens aan´s oaver, de kraante stiet vol met allerlei oaverdreem´n gekkigheid. Wie hebt ´n nieuw hitterecord, ´n smogalarm, ´t nationale hitteplan is in gang ´ezet en ´n hoop treinen komt nie meer veuruut. Nee, det zal, as ´t gin blaader´n bint is ´t de hitte wel, goat toch hen. ´t Is de hele wekke code knalrood en ´t zol bes zo kunn´n wè´n dat ´t volgende wekke 49 groad´n wod met ´n gevuulstemperatuur van 57 en ´n UV-indeks van 12.
Keal, det oaverdreem´n gedram hangt mie zo gangs ´n haals uut, ech woar. Doarbie, ze dringt oe ok nog is van alles op, zo mu´j met dit hete weer met de voet´n in ´n kold bad, mu´j luchtige kleding antrekk´n, niet te kruudig ett´n en veural kalm bliem´n. Kalm bliem´n?! Woar bemuujt ze zich met, ik bepale zelf wel wat ik ´s mon´s antrekke en ´s oams achter de deure van ´n magnetron gooie.
Ma pas op, ´t blef nie allene bie oaverdrieverieje en opdringerieje. Ok noe weer wilt ze oons loat´n geleum´n dat de wereld op ´t leste löp. Dit keer gin zoere rèng´n, gin millenniumprobleem, nee, noe is ´t klimaat an de beurte.
´t Giet ech nie goed, Europa zöt er temet zo´n bitje ´t zelfde uut as de achterkaante van de moane en ´n Holterbarg bie Nijverdal hef zo gangs meer vot van ´n saharawoestijn. Dus hoge tied um in te griep´n en stopp´n met melk drink´n.
Stopp´n met melk drink´n?
Joa, want dinsdag lèzen ik in Tubantia dat ´n komme koffie nogal slech veur ´t klimaat is, ech woar. A´j mie nie geleufd mu´j ma è´m koekel´n op ´t internet. Zwatte koffie zol nog wel metvall´n, ma koffie met melk was ech ´n regelrechen anslag op ´t klimaat. ´k Wis nie wa ´k lèzen, völle gekker kan ´t toch ech nie won´n. Ie zult temet metmaak´n dat vrouw´n die net bint bevall´n een melkkwotum kriegt op´eleg en dat de ofgekolfde melk as chemies ofval mut won´n of´evoerd. De zoegeling´n kunt dreks an ´t bier, is better veur ´t klimaat. En a´j nog è´m wacht ku´j koffie met melk temet alleen nog drink´n in cafe´s met speciaal ingerichte melkruumtes umdat aan´s de gevuulstemperatuur van de niet-melkdrinkers in ´t cafe te hoge oplöp. Goat toch asteblief hen.
Vrogger op schole zoep´n wie oons zo´n bitje dikke in de melk, melk was de ´witte motor´ en ie waar´n met melk meer mans. Ma ja, toen waar´n der ok nog gin miljeuorganisasies die ´n hekel an boer´n en melk hadd´n. Noe wel, en det volk hef bedach dat ze de melkdrinkers mut anpakk´n, want die veknooid ´t hele klimaat, ´t is code rood. Noh, ik kan oe wel vertell´n dat bie mie thuus ´n heel´n dag code broen is, koffie met melk.
´Keal, oaverdrief ie nie ´n bitje?´ heur ik oe vroag´n.
Joa, eerluk ´ezeg oaverdrief ik zelf ok wel wat.
Dat kraant´n alleen ma oaverdreem´n onzin schrieft is natuurluk nie woar.
Veurig joar was ´t ok zo heete en toen schreef de kraante: ´Rijssen is het heetst van Overijssel´. Ie kunt oe ofvroag´n of det nieuws is, ma ik geleuve wel dat ´t doar hete is. Ie weet nie half hoevölle kinderbieslag ze doar kriegt.
Dat het klimaat veraandert is wel dudeluk, ma det oaverdreem´n geouwehoer mut toch ech ´n keer ophol´n. Zo hadd´n wie in Nijverdal ´n stuk of wat korhoenders die ´t klimaat op ´n Holterbarg hemoal zat waar´n. ´t Grootste deel van die hoenders hef de tasse in´epakt en is vertrökk´n. Luu van de gemeente en ´t plaatseluk VVV-kantoor zaang´n de buuje al hang´n, zonder die hoenders zol´n de toerist´n massaal uut Nijverdal votbliem´n. Ie geleuft het nie, ma allene in 2012 en 2013 is ter 90.000 euro uut´egeem´n um den kipp´nroedel op ´n barg in stand te hol´n. Keal, schei uut, veur ´t zelfde geld ha´j ´n kudde kameel´n uut Egypte kunn´n haal´n. Doarbie, kameel´n bint ok völle better veur ´t klimaat op ´n barg dan zo´n kipp´nroedel. Ie loat ´n auto stoan en goat met ´n gehuur´n kameel ´n barg in. Brengt ok nog is geld op.
Ma noe è´m zonder flauwekul.
De overheid dut er ech alles an um de klimaatprobleem´n veur te bliem´n, ech woar. Wat det betreft hoeve wie oons gin zorgen te maak´n, ´t kump amoal trechte, det hebt ze beloafd. Det kan natuurluk nie veur niks, wie mut doar wel dikke veur betaal´n.
Ma dan he´j ok wat.
Zelf denk ik dat de wereld niet noe, ma wel oaver zo´n joar of tiene zal vergoan. In die tied verzoepe wie nameluk in ´n eumeunigen ofvalbarg van oale warmtepomp´n, zönnepaneel´n, windmöl´ns, isolatietroep, opladers en lekkende accu´s.
´t Is heete.
´t Is zelfs onfesoenluk heete, ma ie weet net zo goed as ik dat ´t ok wel weer kolder zal won´n. Doarumme denk ik, zonder te oaverdriem´n, dat die klimaatbuuje ok wel weer zal oaverdriem´n.
Loat oe de kop nie gek maak´n en doe ´t hènig an!
Jan Ebeltjes
Hier zit geen woord Frans bij.
 

Forza AZ

Well-known member
Als ik de klimaatprofeten mag geloven is het radioactieve afval de minst kwade van de twee.
Voor de korte termijn misschien wel ja. Als je dat goed opslaat heb je er de komende 100-en jaren geen last van. Maar ooit zal dat toch eens opgeruimd moeten worden voordat het wel weglekt uit de opslag.
 

De Wolf

Well-known member
Als ik de klimaatprofeten mag geloven is het radioactieve afval de minst kwade van de twee.
Ik ben er ook geen voorstander van vanwege rotzooi waar ze geen oplossing voor hebben.
Zie meer in kernfusie. Maar die techniek zal nog wel 25 jaar duren voor we daar wat rendement uit hebben.
 
Bovenaan