Klimaatterreur

Max

Administrator
Forumleiding
Alle drie zelfs ;)

Toeristen binnen de familie ?

Volendam heeft mijn vrouw laatst met mijn moeder en haar ouders afgevinkt, dus daar hoef ik niet meer heen. Vroeger als kind ben ik er wel geweest. Giethoorn zal ik ook nog een keer aan moeten geloven. Amsterdam ben ik inwoner, geen bezoeker meer.
 

Mario

Well-known member
Volendam heeft mijn vrouw laatst met mijn moeder en haar ouders afgevinkt, dus daar hoef ik niet meer heen. Vroeger als kind ben ik er wel geweest. Giethoorn zal ik ook nog een keer aan moeten geloven. Amsterdam ben ik inwoner, geen bezoeker meer.

Volendam is het ergste van alle drie trouwens …

Giethoorn vindt ik niet heel bijzonder, en Amsterdam is nog wel te doen … de volgende keer toch maar naar Dalfsen, daar schijnen ze een interessant museum te hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volendam is het ergste van alle drie trouwens ?

Giethoorn vindt ik niet heel bijzonder, en Amsterdam is nog wel te doen ? de volgende keer toch maar naar Dalfsen, daar schijnen ze een interessant museum te hebben.

Volendam is toch gewoon een vissersdorp waar je rond kan lopen en een haring kan happen? Volgens mij zijn ze daar echt heel kort geweest en daarna door naar Edam. De spanningsboog van mijn schoonouders is sowieso niet groot. Gelukkig voor mijn moeder vonden ze helemaal de rit naar Giethoorn niet nodig. Maar ik begrijp dat ik er op termijn wel heen moet.

Amsterdam kun je best prima rondwandelen in je vrije tijd. Om er doorheen te fietsen als inwoner is het centrum echt verschrikkelijk.

Kinderdijk hoor ik gelukkig niks over. Hebben we met de Zaanse Schans bezoeken volgens mij wel voldoende gecompenseerd.

Het Keukenhof hoor ik nog wel eens. Dat lijkt mij ook geen feest.
 

Mario

Well-known member
Volendam is toch gewoon een vissersdorp waar je rond kan lopen en een haring kan happen? Volgens mij zijn ze daar echt heel kort geweest en daarna door naar Edam. De spanningsboog van mijn schoonouders is sowieso niet groot. Gelukkig voor mijn moeder vonden ze helemaal de rit naar Giethoorn niet nodig. Maar ik begrijp dat ik er op termijn wel heen moet.

Amsterdam kun je best prima rondwandelen in je vrije tijd. Om er doorheen te fietsen als inwoner is het centrum echt verschrikkelijk.

Kinderdijk hoor ik gelukkig niks over. Hebben we met de Zaanse Schans bezoeken volgens mij wel voldoende gecompenseerd.

Het Keukenhof hoor ik nog wel eens. Dat lijkt mij ook geen feest.

Volendam vind ik helemaal niets, we hebben op de Dijk wat gegeten maar de kwaliteit daarvan was niet best. Het is wel heel erg toeristisch allemaal, na 5 minuten heb je het daar wel gezien. Wij zijn toen ook nog naar Marken geweest, dat was iets beter te doen. Kinderdijk is voor ons wat dichter bij voor een molenfoto. Keukenhof wil ik nooit meer naar toe, maar dat heeft voor mij een andere reden … als je goede foto's wilt maken, kan je beter naar de bloemvelden eromheen.
 

JMD

Well-known member
Blijken windmolens zwaar giftige stoffen uit te stoten, hoorde ik vanochtend op Radio 1... Zit in de isolatie van de windmolen....
 
Bovenaan