Klimaatterreur

Mario

Well-known member
Mooi rustig op de Chinese muur. Bij mij was het extreem druk.

Dat ligt eraan op welke plek je de muur bezoekt. Ik heb ook foto's waar het rustig is. Je moet er in ieder geval niet op een nationale feestdag heen gaan.

Max

Administrator
Forumleiding
Klimaatterreur

Dat ligt eraan op welke plek je de muur bezoekt. Ik heb ook foto's waar het rustig is. Je moet er in ieder geval niet op een nationale feestdag heen gaan.

We waren vanuit Beijing in de dagen voor de 1 oktober viering. Ik heb best een stuk muur afgelegd, maar op een bepaald moment is het toch meer van hetzelfde. Ik ken mensen die de marathon hebben gelopen op de Chinese muur, maar ik kreeg niet de behoefte om mij ook daarvoor in te schrijven. Eventjes kort op de muur is voor mij wel voldoende.

Ska P 187

Well-known member
Indrukwekkend doch misschien wel het meest nutteloze bouwwerk aller tijden?
De Mongolen reden er omheen...

De Wolf

Well-known member
Indrukwekkend doch misschien wel het meest nutteloze bouwwerk aller tijden?
De Mongolen reden er omheen...

Toen bestond er wel een muur maar dan van slechte kwaliteit. De huidige muur is uit de tijd van de Ming-dynastie (vanaf 14e eeuw) en pas in 1644 kon de vijand naar China trekken omdat een deel was overgelopen zodat de poort opengezet kon worden.

Max

Administrator
Forumleiding
Vooral de Chinezen hebben er denk ik met hun leven voor moeten betalen. Maar toen waren er ook al genoeg Chinezen.

Bonehead

Well-known member
We moeten terug naar de basis. Vliegen zou alleen voor de elite moeten zijn en niet voor ploegendienstpummels die eens per jaar zo nodig een week in Turkije op het strand moeten liggen. Dat kunnen ze in Renesse ook! Vliegen zou alleen bestemd moeten zijn voor mensen die het goede woord verkondigen. De Jesse Klavers van deze wereld bijvoorbeeld.

Bovenaan