Waarom niet? Ben ik minder capabel als ik in een korte broek loop? Hou toch op, zeg toch precies hetzelfde of ik een lange of een korte broek aanheb. Nee hoor, misschien ben ik een dwarsligger maar met 25+ graden loop ik in een korte boks, welke afspraak ik ook heb.
Haar op je kloten is zooo 1988.
Korte broek bij mannen op kantoor is gewoon not done. Vrouwen mogen doorgaans wel een rok aantrekken.
Hangt een beetje af wat je werk is vind ik.
Ik heb het zelfs nooit gedaan toen ik nog in het distributiecentrum van een supermarkt werkte. Maar daar kon het prima en die vrachtwagenchauffeur lijkt mij ook geen probleem. Maar goed, ik ben ook niet van de korte broeken.
Het zou inderdaad geen fuck uit moeten maken, maar is er nu eenmaal zo ingeslopen.
Mooi om daar eens van af te stappen. Misschien ben ik daar wel een revolutionair in
Ik snap best dat het niet kan wanneer je met eten of gevaarlijke stoffen werkt maar als je op kantoor werkt, hou toch op man. Alsof ik een psychiater of rechter niet kan uitleggen hoe ik iets zie als ik geen pak aanheb.
Je moet vooral doen waar je zelf zin in hebt. In deze maatschappij is het echter wel zo dat je niet echt serieus genomen wordt als je iets komt uitleggen in een korte broek.
Wat is er niet fatsoenlijk aan een korte broek?