Kleren maken de man

Max

Administrator
Forumleiding
Ik draag ook bijna altijd een lange broek. Ik heb wel een paar korte broeken net over de knie?n van Puma.
 

Maasveld

Well-known member
Waarom niet? Ben ik minder capabel als ik in een korte broek loop? Hou toch op, zeg toch precies hetzelfde of ik een lange of een korte broek aanheb. Nee hoor, misschien ben ik een dwarsligger maar met 25+ graden loop ik in een korte boks, welke afspraak ik ook heb.

Het zou inderdaad geen fuck uit moeten maken, maar is er nu eenmaal zo ingeslopen.
 

Mario

Well-known member
Korte broek bij mannen op kantoor is gewoon not done. Vrouwen mogen doorgaans wel een rok aantrekken.

Dat is het voordeel dat vrouwen dan weer hebben. Ik draag met dit weer trouwens wel een blouse met korte mouwen of een polo. Thuis natuurlijk wel korte broek en tshirt.
 

Shayman

New member
Hangt een beetje af wat je werk is vind ik.

Ik vind het altijd wat heikneuterig staan als iemand op z'n werk een korte broek aan heeft, of het nu een accountant of een chauffeur is. Priv? kan het wel maar ik draag zoiets eigenlijk zelden behalve op vakantie richting strand o.i.d. maar dat is meer persoonlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het zelfs nooit gedaan toen ik nog in het distributiecentrum van een supermarkt werkte. Maar daar kon het prima en die vrachtwagenchauffeur lijkt mij ook geen probleem. Maar goed, ik ben ook niet van de korte broeken.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik draag zelf niet heel vaak een korte broek, maar als het echt warm is dan heb ik er ook maling aan ook. Mijn baas loopt zelf in een korte broek, die kan het geen reet schelen.

Maar moet wel echt heel warm zijn wil ik een korte broek dragen.

Korte mouwen draag ik overigens wel dagelijks. Meestal een polootje.
 

Shayman

New member
Ik heb het zelfs nooit gedaan toen ik nog in het distributiecentrum van een supermarkt werkte. Maar daar kon het prima en die vrachtwagenchauffeur lijkt mij ook geen probleem. Maar goed, ik ben ook niet van de korte broeken.

Chauffeurs bij ons mogen niet eens een korte broek aan (o.a. afvalcontainers ophalen), dit alleen al omdat we het niet leuk zouden vinden als er iemand hepatitis of zo zou oplopen door een schram en daardoor tijdje uit de running zou zijn.
 

Fabian

Active member
Een korte broek naar mijn werk is een brug te ver. Maar op mijn afdeling kijken ze je raar aan als je dag in, dag uit op netjes gaat. Ik kleed me enkel netjes bij belangrijke afspraken of wanneer ik een training geef. Daarnaast is het te koud op kantoor om er te zomers bij te lopen.

Thuis kleed ik me bij warmte wel om. Ik blijf niet in die lange broek rondlopen.
 

Ska P 187

Well-known member
Jezus ik hoef deze informatie over jullie helemaal niet te weten. Straks krijg je nog teksten als: ik zit hier in mijn boxershort te typen.
Ja lekker, ga je benen scheren ofzo.
 

inhethoekje

Active member
Ivm hygi?ne mogen wij met korte broek en slippers tot in de kleedruimte komen, we mogen niet eens eerst de kantine in om onze eetwaren in de koelkasten te leggen.

Regels.
 

zwammy

Well-known member
Het zou inderdaad geen fuck uit moeten maken, maar is er nu eenmaal zo ingeslopen.

Mooi om daar eens van af te stappen. Misschien ben ik daar wel een revolutionair in :)

Ik snap best dat het niet kan wanneer je met eten of gevaarlijke stoffen werkt maar als je op kantoor werkt, hou toch op man. Alsof ik een psychiater of rechter niet kan uitleggen hoe ik iets zie als ik geen pak aanheb.
 

Keyser S?ze

New member
Mooi om daar eens van af te stappen. Misschien ben ik daar wel een revolutionair in :)

Ik snap best dat het niet kan wanneer je met eten of gevaarlijke stoffen werkt maar als je op kantoor werkt, hou toch op man. Alsof ik een psychiater of rechter niet kan uitleggen hoe ik iets zie als ik geen pak aanheb.

Je moet vooral doen waar je zelf zin in hebt. In deze maatschappij is het echter wel zo dat je niet echt serieus genomen wordt als je iets komt uitleggen in een korte broek.
 

Janssen

Well-known member
Heeft toch gewoon met fatsoensnormen te maken? Je kunt ook prima boodschappen doen in je witte onderbroek en heel aardig zijn voor het kassameisje maar toch is het niet gepast.
 
Bovenaan