Kleren maken de man

De Wolf

Well-known member
Voor je slechte dromen krijgt vannacht zal ik bekennen dat ik nog nooit een nudistencamping heb bezocht. Helaas zetten ze er van die foto's in blaadjes zoals de Revu ed.
 

Fabian

Active member
Heeft toch gewoon met fatsoensnormen te maken? Je kunt ook prima boodschappen doen in je witte onderbroek en heel aardig zijn voor het kassameisje maar toch is het niet gepast.

In je onderbroek?

Maar goed... In een korte broek kan ik prima boodschappen doen. Zie niet in wat daar mis mee zou zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zit in slechts een Spongebob-boxershort te forummen.

Weltrusten.
 

Mr. Wrong

New member
Gelukkig doen ze bij ons niet moeilijk over een korte broek (of 3/4 in mijn geval). Overigens is dat iets wat ik zelf bepaal en niet de werkgever.
Wat dat betreft is men bij ons behoorlijk vrij in zo'n beetje alles. Dus heel veel eigen verantwoordelijkheid.
 

Marinos

Well-known member
Mijn baas loopt zelf het hele jaar zo ongeveer in een korte broek. Ook als hij belangrijke afspraken heeft. En het gaat beter dan ooit.

Het nieuwe werken! :duim:
 

inhethoekje

Active member
Mijn baas loopt zelf het hele jaar zo ongeveer in een korte broek. Ook als hij belangrijke afspraken heeft. En het gaat beter dan ooit.

Het nieuwe werken! :duim:

Collega van mij ook, liep ook in de winter in een korte broek, tot hij voor de 2e keer in korte tijd een schuiver maakte met zijn mountainbike op weg naar het werk en de manager hem nog langer verbood om met korte broek op het werk te komen, 2 keer onderuit, 2 keer een knie vol hechtingen dus weken uit te roulatie.
Er wordt niet beweerd dat het veiliger is met lange broek maar als je een keer valt dan is de kans iets kleiner dat je weer vol met schaafwonden en hechtingen komt te zitten.
 

De Wolf

Well-known member
Je kan hem beter verbieden met een mountainbike te komen. Levensgevaarlijke dingen zijn dat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kleren maken de man

Van die mannen in hun midlife crisis?

Beter dan agressieve babyboomers op wielrenfietsen zullen we maar zeggen.
 

Mario

Well-known member
Van die mannen in hun midlife crisis?

Beter dan agressieve babyboomers op wielrenfietsen zullen we maar zeggen.

Of van die collega's die op de wielrenfiets naar hun werk komen, in bijpassende kleding die ze dan uithangen op de kapstok ...
 

Mr. Wrong

New member
Of van die collega's die op de wielrenfiets naar hun werk komen, in bijpassende kleding die ze dan uithangen op de kapstok ...

Nog altijd liever dan die gasten die dichtbij wonen en nog steeds met de auto komen. Daar snap ik dan weer helemaal niks van. Maar goed ik heb dan ook helemaal niets met auto's...
 
Bovenaan