Interview niet gezien, maar zag van de week wel op Twitter dat hij inderdaad een Groningen supporter heeft exposed die hem via DM toewenste dat zijn vrouw een miskraam zou krijgen. Dat is natuurlijk te walgelijk voor woorden en terecht dat hij die idioot met naam en foto aan de buitenwereld heeft laten zien. Echter wel een heel vreemde reden om de NAC-supporters een paar dagen later te gaan provoceren.
Als mijn vrouw een miskraam zou hebben gehad en ik de lui die daar spreekkoren over hoor zingen, zou ik ze persoonlijk 1 voor 1 opzoeken.Inmiddels heeft Van Veen uitgelegd waarom ie zo deed. Schijnt vanaf de NAC tribune dingen hierover te zijn geroepen naar hem. Dat hoort niet en hij is een mens en zo heeft ie gereageerd. Dan nog kun je het beter anders doen, en dat vond hij achteraf ook. Het blijft heel opgefokt overkomen op mij.
Anyway, weer genoeg randzaken dit seizoen. Al bijna net zoveel als vorig seizoen. Gaat prima zo. Amateurtjes.
Twitter is een soort afvoerputje waar je beter niet de reacties kan lezen.Interview niet gezien, maar zag van de week wel op Twitter dat hij inderdaad een Groningen supporter heeft exposed die hem via DM toewenste dat zijn vrouw een miskraam zou krijgen. Dat is natuurlijk te walgelijk voor woorden en terecht dat hij die idioot met naam en foto aan de buitenwereld heeft laten zien. Echter wel een heel vreemde reden om de NAC-supporters een paar dagen later te gaan provoceren.
Inmiddels heeft Van Veen uitgelegd waarom ie zo deed. Schijnt vanaf de NAC tribune dingen hierover te zijn geroepen naar hem. Dat hoort niet en hij is een mens en zo heeft ie gereageerd. Dan nog kun je het beter anders doen, en dat vond hij achteraf ook. Het blijft heel opgefokt overkomen op mij.
Anyway, weer genoeg randzaken dit seizoen. Al bijna net zoveel als vorig seizoen. Gaat prima zo. Amateurtjes.
Ik heb het bewuste interview inmiddels ook gezien. Raar, onsamenhangend verhaal. Wat ik eruit begrijp is dat er naar aanleiding van het exposen van die Groningen supporter vervolgens mensen uit het hele land daarop gereageerd hebben met allerlei vreselijke verwensingen. En dat er supporters van NAC vanaf de tribune ook allerlei walgelijke dingen over zijn vrouw en kind naar hem riepen. Dat eerste zou me niet verbazen, dat tweede wel een beetje. En mocht het waar zijn, dan nog is het een hele rare en domme reactie om dan zo provocerend te gaan juichen voor een groep mensen die op dat moment geen idee hebben wat er aan de hand is.
Mijn vermoeden is dat er van de week iets geknapt is bij hem door al die schofterige reacties via internet. Wat ik me overigens best kan voorstellen, dat je daar door geraakt wordt. Het is echt belachelijk wat voor een bagger mensen uit hun toetsenbord krijgen. Alleen heeft hij die frustratie afgereageerd op de verkeerde mensen.Nou dit dus en dan nog een paar dingen.
Hij vertelde dat het bij een corner bij 0-0 gebeurde maar Groningen heeft geen corner gehad bij 0-0. Ik heb meerdere mensen gesproken van NAC op de B side en die hebben geen van allen gehoord dat er iets geroepen werd naar van Veen tot de 1-1. En NAC staat als club ook niet bekend als een club waar mensen zitten die zulke dingen zouden roepen zonder meteen gecorrigeerd worden. Dus ik vermoed dat het kutte wat vorige week gebeurt is als excuus gebruikt is door van Veen. Maar goed, voor de onverlaten weer een reden om te zeiken over alle supporters dus het zei zo