KKD Speelronde 9

gevegt

Well-known member
Echt iedereen, maar dan ook iedereen die ik ken en Grunn fan is, vindt dat Van Veen na afloop direct door moet naar het UMCG om zich te laten onderzoeken bij de afdeling psychiatrie, of vergelijkbaar commentaar.
Nu nog steeds?
 

Miramar

Well-known member
Oud ijzer boer!
Das war einmal....
fb094887fac4ad09e52d1c69f13e954c.jpg
 

erka

Well-known member
Lukkien is ook totaal incompetent. Staan ze 2-2 en speelden ze best aanvallend, krijgen ze weer instructies om geen risico te nemen. Wisselt ie in 90+1 de beide meest ervaren spelers in deze moeilijke wedstrijd voor een speler die er niks van kan en nog een speler die er niks van kan en bovendien slecht in de groep ligt. Laatstgenoemde raakt een bal verkeerd, geeft hoekschop weg en vervolgens gaat iedereen op elkaar lopen schelden en valt de 3-2.
Bedankt Tricky Dicky! OUT.
 

zwammy

Well-known member
Heerlijk dat juichen met spelers en supporters. Gelukkig in de 96e minuut anders was je weer de lul geweest met staken
 

zwammy

Well-known member
Vreemd interview van van Veen. Dus zijn ongeboren kind wordt doodgewenst door een Groningen supporter en hij reageert zo tegen NAC supporters. Die begrijp ik niet zo goed
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vreemd interview van van Veen. Dus zijn ongeboren kind wordt doodgewenst door een Groningen supporter en hij reageert zo tegen NAC supporters. Die begrijp ik niet zo goed
Interview niet gezien, maar zag van de week wel op Twitter dat hij inderdaad een Groningen supporter heeft exposed die hem via DM toewenste dat zijn vrouw een miskraam zou krijgen. Dat is natuurlijk te walgelijk voor woorden en terecht dat hij die idioot met naam en foto aan de buitenwereld heeft laten zien. Echter wel een heel vreemde reden om de NAC-supporters een paar dagen later te gaan provoceren.
 
Bovenaan